„Uważam Rze”: przez rok 24,5 mln zł z reklam
Cennikowe wpływy reklamowe „Uważam Rze” (Presspublica) w ciągu nieco ponad roku obecności na rynku wyniosły 24,5 mln zł. To dużo mniej niż przychody reklamowe innych tygodników opinii.
Dane Kantar Media (poprzednia nazwa Expert Monitor) przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że cennikowe wpływy reklamowe (bez VAT-u i rabatów) tygodnika „Uważam Rze” (Presspublica) w ub.r. rosły z kwartału na kwartał. Przez pierwsze nieco ponad pół roku ukazywania się pismo zarobiło z reklam ok 10 mln zł, natomiast w ciągu kolejnych sześciu miesięcy - już 14,5 mln zł.
>>> „Uważam Rze” już rentowne. Paweł Lisicki: nadszedł czas żniw
Mimo to „Uważam Rze” osiąga zdecydowanie niższe przychody reklamowe niż inne z czołowych tygodników opinii, nie licząc „Gościa Niedzielnego”. „Newsweek Polska” w całym ub.r. zarobił z reklam 122 mln zł, „Wprost” - 112 mln zł, a „Polityka” - 77 mln zł (zobacz szczegółowe dane).
>>> „Wprost” bez Lisa traci, „Uważam Rze” mocno w górę
Cennikowe wpływy reklamowe „Uważam Rze” | |
I kwartał 2011* | 909 500 zł |
II kwartał 2011 | 4 545 000 zł |
III kwartał 2011 | 4 692 000 zł |
IV kwartał 2011 | 7 935 000 zł |
I kwartał 2012 | 6 464 000 zł |
razem | 24 545 500 zł |
* data objęcia monitoringiem - 13.03.2011r |
Dołącz do dyskusji: „Uważam Rze”: przez rok 24,5 mln zł z reklam
Sztuczna mgła, hel, dwa wybuchy i wstrząsy...
Poczekajcie aż Macierewicz i Kaczyński w Rzepie, Uważam Rze i Gazecie Polskiej wypowiedzą wojnę Rosji - to dopiero wzrosną te tytuły.