„Uwaga!” na czele magazynów interwencyjnych. „Reporter polski” z bardzo słabą widownią
W jesiennej ramówce wśród codziennych programów reporterskich największą popularnością cieszy się emitowany w TVN magazyn „Uwaga!”. Zdecydowanie najsłabiej wypada zaś „Reporter polski” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
W okresie od 1 września do 23 października br. wśród programów interwencyjnych największym zainteresowaniem cieszył się nadawany w dni powszednie o godz. 19.50 oraz w weekendy o 19.45 magazyn „Uwaga!”. Jego średnia oglądalność w tym okresie wyniosła 2,82 mln widzów, co przełożyło się na 18,79 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajmuje emitowana od poniedziałku do piątku o 16.15 w Polsacie „Interwencja”, której średnia widownia w jesiennej ramówce wynosi 1,35 mln osób (18,61 proc. udziału).
Na ostatnim miejscu podium plasuje się pokazywany przez Dwójkę w dni powszednie o 17.25 magazyn „Reporter polski”, który ogląda tylko 236 tys. widzów (2,53 proc. udziału). Magazyn ten w formule codziennej emitowany jest od września br., w poprzednich sezonach nadawano go raz w tygodniu.
Średnia oglądalność programów reporterskich w okresie od 1 września do 23 października 2014 roku | Wszyscy 4+ | ||
Tytuł | Kanał | AMR | SHR % |
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ | TVN | 2 816 444 | 18,79% |
INTERWENCJA /MAG.REP.POL./ | Polsat | 1 346 632 | 18,61% |
REPORTER POLSKI /MAG.REP.POL./ | TVP2 | 236 391 | 2,53% |
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pozycja lidera także należy do „Uwagi” (1 mln widzów; 18,39 proc. udziału), drugie miejsce zajmuje „Interwencja” TVN (375 tys.; 14,56 proc.), a na ostatniej lokacie podium klasyfikuje się „Reporter polski” (tylko 79 tys.; 2,45 proc.).
Średnia oglądalność programów reporterskich w okresie od 1 września do 23 października 2014 roku | Wszyscy 16-49 | ||
Tytuł | Kanał | AMR | SHR % |
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ | TVN | 1 003 451 | 18,39% |
INTERWENCJA /MAG.REP.POL./ | Polsat | 374 646 | 14,56% |
REPORTER POLSKI /MAG.REP.POL./ | TVP2 | 79 366 | 2,45% |
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek „Uwagi!” pokazano 8 października br. Zgromadził on przed telewizorami 3,27 mln widzów. „Interwencja” najwięcej widzów zgromadziła 22 października (1,98 mln osób), a „Reporter polski” - 14 października (367 tys.).
Najchętniej oglądane wydania programów reporterskich w okresie od 1 września do 23 października 2014 roku | Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | ||
Tytuł | Kanał | AMR | SHR % | |||
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ | TVN | 08-10-2014 | 19:53 | 20:09 | 3 269 780 | 21,39% |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
INTERWENCJA /MAG.REP.POL./ | Polsat | 22-10-2014 | 16:18 | 16:32 | 1 982 655 | 21,82% |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
REPORTER POLSKI /MAG.REP.POL./ | TVP2 | 14-10-2014 | 17:25 | 17:50 | 366 590 | 3,54% |
W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności wszystkich magazynów reporterskich emitowanych w głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsacie i TVN) w okresie od 1 września do 23 października 2014 roku, które w ciągu tygodnia mają przynajmniej pięć odcinków premierowych.
Dołącz do dyskusji: „Uwaga!” na czele magazynów interwencyjnych. „Reporter polski” z bardzo słabą widownią