Uśmiechnięte słoiki kremu Nutella na jubileusz marki
Producent kremu czekoladowego Nutella, Ferrero, wystartował z kampanią "Unique Smile". Każdy może wygenerować własną, "uśmiechniętą" etykietę słodkości.
Na potrzeby kampanii marka stworzyła specjalną, limitowaną serię uśmiechniętych słoików kremu Nutella. Seria liczy 2 miliony opakowań i powstała z okazji 30-lecia obecności marki na rynku.
- W projektowaniu tak dużej liczby unikalnych etykiet pomagała nam sztuczna inteligencja - tłumaczy Łukasz Sasin, country marketing manager kategorii Nutella.
Zobacz: Nutella prezentuje swój Kalendarz Adwentowy. Promują Pakosińska, Blowek, Wachowicz
Uśmiechnięta etykieta Nutelli
Etykieta każdego ze słoików zaprojektowanych w ramach limitowanej edycji różni się od pozostałych kompozycją elementów graficznych, a jego wyjątkowość potwierdza unikalny numer.
Z okazji startu kampanii ruszyła także promocja konsumencka, podczas której każdy z miłośników kremu Nutella, będzie mógł na stronie internetowej marki w prosty sposób wygenerować etykietę z własnym uśmiechniętym zdjęcie. Producent zajmie się drukiem i wysyłką, a klienci będą mogli cieszyć się niepowtarzalną pamiątką.
Kampania wystartowała 7 lutego i jest prowadzona przy użyciu reklamy telewizyjnej, nośników OOH, oraz wsparcia w Internecie i mediach społecznościowych.
Koncepcję promocji Grupa Ferrero przygotowała wspólnie z agencjami Hand Made i Arvato. Za plan wsparcia medialnego odpowiada Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Uśmiechnięte słoiki kremu Nutella na jubileusz marki
Jak można dawać to dzieciom?