Urszula Dyduła i Marta Kulik media managerami w Codemedia
W domu mediowym Codemedia Urszula Dyduła i Marta Kulik awansowały na stanowisko media managerów.
Na nowym stanowisku Urszula Dyduła i Marta Kulik będą odpowiadały za koordynowanie pracy zespołów klienckich, wyniki finansowe oraz strategiczne wsparcie kampanii.
Urszula Dyduła pracuje w Codemedia od trzech lat, a z branżą marketingową jest związana ogółem od siedmiu lat. Zajmowała się realizacją m.in. kampanii w modelu efektywnościowym (m.in. dla firm Tchibo Direct, Praktiker, Biz Bank, BIK, BIG.Mall.pl, Monster.pl) oraz akcji wizerunkowych (m.in. dla Tesco, W.Kruk i Salonów Agata).
Marta Kulik pracuje w Codemedia od prawie pięciu lat. Realizowała działania z zakresu marketingu internetowego m.in. dla firm Polkomtel, Skanska, Angelini, Mango i Nestle Waters.
Dołącz do dyskusji: Urszula Dyduła i Marta Kulik media managerami w Codemedia