Urodzinowe wydanie 'Vity' wsparte promocją
Wczoraj ukazało się jubileuszowe wydanie miesięcznika "Vita"(Edipresse Polska), który obchodzi dziesięciolecie swojegoistnienia na polskim rynku. Październikowy numer pisma wydanyzostał w czterech wersjach i wspiera go kampania reklamowa.
W jubileuszowym wydaniu "Vity" czytelnicy znajdą m.in.urodzinowy konkurs, w którym do wygrania jest łącznie 100 nagród.Numer można kupić z książką i filmem DVD "Shrek" (pierwsza częśćnowej kolekcji Edipresse Polska pt. "Kultowe Animacje") w cenie9,98 zł, z matą do ćwiczeń i fitnessu (15,99 zł), płytą z kolekcjifitness pt. "Taniec brzucha" (9,80 zł) oraz bez gadżetu w normalnejcenie 3,99 zł. Łączny nakład wydania to 195,6 tys. egz.
Kampania reklamowa październikowego numeru pisma jestrealizowana w radiu (Radio Kolor, Tok FM), prasie ("Polska", "SuperExpress", tytuły własne Edipresse Polska) oraz w internecie(Wirtualna Polska, portale wydawcy). Dodatkowo mutacja z książką ifilmem "Shrek" jest promowana m.in. w punktach sprzedaży. Kreacjękampanii wydawnictwo przygotowało we własnym zakresie, a za zakupmediów odpowiadał dział analiz wydawcy wraz z domemZenithOptimedia.
Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika "Vita" w pierwszym półroczubr. wyniosła 80 333 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Urodzinowe wydanie 'Vity' wsparte promocją