Urodzinowe „Glamour” lekko zmienione i w niższej cenie (wideo)
Od dziś w sprzedaży jest kwietniowe wydanie miesięcznika „Glamour” (G+J Polska), w którym wprowadzono delikatne zmiany dotyczące layoutu i strony merytorycznej pisma.
Numer jest wydaniem urodzinowym i dlatego ukazał się w promocyjnej cenie 2,99 zł (regularna cena pisma to 4,90 zł). Dołączono do niego kartę rabatową, która będzie uprawniała do skorzystania zniżek w wybranych sklepach podczas akcji Narodowy Dzień Glamour, która odbędzie się 17 kwietnia br. Nakład numeru wynosi 300 tys. egz.
Kwietniowe wydanie „Glamour” wspiera kampania promocyjna w telewizji (Polsat, TVN, TVN 7, TV 4, TVN Style, stacje z portfolio At Media), radiu (RMF FM, Radio Zet, Radio Eska), prasie (tytuły G+J: „Gala”, „Naj”, „Claudia”) oraz w internecie (Wirtualna Polska, Stylio.pl, Kobieta.pl, Gadu-Gadu). W akcji wykorzystywany jest spot w kreacji przygotowanej przez gabinet reklamy Directors, we współpracy z działem marketingu G+J. Media zaplanował Starcom.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Glamour” w ub.r. wyniosła 125 090 egz.
Dołącz do dyskusji: Urodzinowe „Glamour” lekko zmienione i w niższej cenie (wideo)