UPS przenosi globalną obsługę reklamową do IPG
Firma kurierska UPS powierzyła grupie reklamowej IPG globalną obsługę reklamową i mediową. Zdecydowała się na nawiązanie z nią współpracy bez przetargu.
Należąca do IPG agencja Martin Agency zajmie się globalną obsługą kreatywną UPS, a dom mediowy Initiative – obsługą mediową w Ameryce Północnej i Europie.
Martin Agency zajmie się strategią i kreacją kampanii firmy w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Europie. Agencja ta już wcześniej pracowała dla UPS, realizując w ostatnim czasie wybrane kampanie m.in. w Kanadzie i Europie.
Wcześniej agencją obsługującą UPS było Ogilvy, które wygrało przetarg jesienią 2009 roku.
Ogilvy ma pozostać na liście agencji, z którymi UPS współpracuje projektowo na wybranych rynkach.
UPS wydał prawie 62 mln dolarów na media w USA w 2017 roku i nieco ponad 37 mln dolarów w pierwszych dziewięciu miesiącach 2018 roku (według Kantar Media).
Dołącz do dyskusji: UPS przenosi globalną obsługę reklamową do IPG