UPS: kampania wizerunkowa
Hasło kampanii to "UPS. Pełna synchronizacja wysyłek"
Z firmy dostarczającej przesyłki, gwarantującej najwyższą jakość i wiarygodność UPS chce stać się godnym zaufania partnerem biznesowym. W czterech spotach telewizyjnych i 15 kreacjach prasowych emitowanych w Europie, UPS koncentruje się na rozszerzonych możliwościach wysyłkowych, podkreślając nowe możliwości w zarządzaniu łańcuchem dostaw, które pomagają synchronizować przepływ towarów, funduszy i informacji. Poszczególne kreacje zostały przygotowane z myślą o ekspansji Unii Europejskiej po 1 maja.
Promocja obejmuje spoty telewizyjne oraz kreację prasową, która została specjalnie przygtowana dla 10 nowych krajów Unii Europejskiej, w tym Polski. Za adaptację reklam odpowiada w Polsce agencja McCann-Erickson Polska, a za media dom mediowy Universal McCann. Kampania adresowana jest przede wszystkim do osób pracujących na stanowiskach menedżerskich, które korzystają z usług firm przesyłkowych w codziennej działalności.
Dołącz do dyskusji: UPS: kampania wizerunkowa