SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

UPC Polska z 1,46 mln klientów na koniec I kwartału. Więcej sprzedanych usług

Na koniec pierwszego kwartału br. UPC Polska miał 1,46 mln klientów, którzy korzystali z 3,09 mln jednostkowych usług (RGU). Wzrosła liczba sprzedanych przez operatora usług internetu, telewizji cyfrowej oraz usług telefonicznych.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Sieć UPC Polska na koniec marca 2018 roku miała dokładnie 1 462 800 klientów, czyli o 30,2 tys. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Korzystali oni z 3 092 000 jednostkowych usług (RGU), co oznacza wzrost w skali roku o 102,4 tys.

Z telewizji cyfrowej UPC korzysta 1 053 800 abonentów (wzrost o 27,1 tys. abonentów). Już 675 tys. klientów korzysta z dekodera Horizon, co stanowi 62 proc. wszystkich klientów telewizji cyfrowej UPC (względem końca marca ub.r. nastąpił wzrost o prawie 145 tys. klientów).

Liczba sprzedanych przez firmę usług internetu wzrosła w skali roku o 47,1 tys. do 1 192 300. Już niemal 640 tys. użytkowników internetu korzysta z nowego modemu ConnectBox. Średnia prędkość internetu oferowanego przez UPC Polska na koniec analizowanego kwartału wyniosła 215 Mb/s.

Natomiast liczba sprzedanych usług telefonicznych poszła do góry o 34 tys. do 668 000.

UPC podaje, że w całym pierwszym kwartale br. powiększył zasięg swojej sieci o 15,6 tys. mieszkań. Ogółem sieć firmy obejmuje już blisko 3,35 mln gospodarstw domowych (HP).

W I kw. br. przychody UPC Polska były o 2,5 proc. wyższe niż przed rokiem i wyniosły około 400 mln zł.

- Pierwszy kwartał 2019 roku był jednym z naszych najmocniejszych pierwszych kwartałów od lat, potwierdzając, że wielomilionowe inwestycje w rozwój oferty internetowej i telewizyjnej oraz jakości obsługi przynoszą pozytywne rezultaty. Dzięki temu, powiększyliśmy bazę klientów oraz liczbę subskrypcji cyfrowych usług, potwierdzając pozycję lidera pod względem oferowanej klientom jakości oferty. Potwierdza to słuszność naszej strategii, kładącej nacisk na skuteczną aktywność komercyjną - mówi Robert Redeleanu, prezes UPC Polska. - Zespół UPC Polska koncentruje się teraz na dalszym rozwoju zasięgu naszych usług, wzbogacaniu zakresu oferty i produktów, a także zapewnieniu naszym klientom jak najlepszej obsługi, potwierdzając pozycję najbardziej polecanego operatora na rynku - dodaje.

Dołącz do dyskusji: UPC Polska z 1,46 mln klientów na koniec I kwartału. Więcej sprzedanych usług

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl