UPC Polska ma 11,3 tys. abonentów telewizji cyfrowej
Na koniec II kwartału br., po niespełna dwóch miesiącach odrozpoczęcia sprzedaży telewizji cyfrowej przez UPC Polska, liczbaabonentów tej usługi wyniosła 11,3 tys. osób - wynika z danychopublikowanych przez operatora.
Oznacza to, że pod koniec czerwca z telewizji cyfrowejkorzystało ok. 1,1 proc. z ponad miliona klientów telewizjianalogowej UPC Polska. Usługa cyfrowa pojawiła się w sieci jednakdopiero w maju br., a do końca II kwartału udostępniona zostałajeszcze w aglomeracji katowickiej, Opolu i Wrocławiu. Obecniekorzystać mogą z niej także mieszkańcy Krakowa i Gdańska, a jejjesienna sprzedaż wsparta będzie kolejną kampanią (więcej na tentemat)
UPC Polska poinformowała także, iż na koniec II kwartału br.miała 343 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu i135,5 tys. abonentów usługi telefonicznej. Oznacza to wzrost liczbyklientów w porównaniu do analogicznego okresu 2007 roku o 38,6proc. (w przypadku internetu) i 51,7 proc. (w przypadkutelefonii).
Dołącz do dyskusji: UPC Polska ma 11,3 tys. abonentów telewizji cyfrowej