Universal McCann obronił budżet mediowy Media Marktu i Saturna
Universal McCann nadal będzie zajmował się obsługą mediową budżetu reklamowego Media-Saturn Holding Polska, właściciela sieci elektromarketów Media Markt i Saturn. W przetargu wygrał z trzema innymi domami mediowymi.
- Universal McCann zaoferował nam konkurencyjne warunki i pomoc w optymalnym doborze mediów. Ważną rolę odegrały także nasze doświadczenia, zaufanie biznesowe i relacje wypracowane w ciągu blisko 12 lat współpracy - uzasadnia Dariusz Juszkiewicz, kierownik działu planowania mediów w Media-Saturn Holding Polska.
Firma nie ujawnia, jakie trzy inne domy mediowe brały udział w tym przetargu.
Universal McCann będzie zajmował się dla Media-Saturn Holding Polska przede wszystkim planowaniem i zakupem mediów do kampanii reklamowych (głównie telewizji) oraz doradztwem w zakresie nowoczesnych strategii marketingowych.
Nie podano, na jak długo podpisano nową umowę.
Dołącz do dyskusji: Universal McCann obronił budżet mediowy Media Marktu i Saturna