Unilever zapowiada swoją pierwszą kampanię w iAd
Unilever jest pierwszą z duzych firm, która zapowiedziała uruchomienie kampanii reklamowej w sieci iAd.
iAd to stworzona przez Apple nowa platforma mobilnej reklamy, która wystartuje 1 lipca na iPhone'ach i iPodach touch pracujących pod kontrolą nowego systemu operacyjnego iOS 4.
Pierwszą z należących do Unilever marek, która będzie promowana w iAd, będzie Dove for Men.
Nie wiadomo ile koncern zapłaci za umieszczenie swoich reklam na ekranach urządzeń Apple. Według spekulacji, uruchomienie kampanii w iAd ma kosztować nawet dziesięć razy więcej w porównaniu z obecnie obowiązującymi stawkami za mobilne akcje reklamowe.
Sama firma z Cupertino ujawniła, że W 2010 roku iAd ma jej przynieść ponad 60 milionów dolarów zysku od reklamodawców, czyli blisko 50 proc. prognozowanych przez JP Morgan na drugą połowę tego roku wydatków na mobilną reklamę za oceanem.
Dołącz do dyskusji: Unilever zapowiada swoją pierwszą kampanię w iAd