Unilever w nowej kampanii opowiada, jak jego marki budują lepszy świat
Koncern Unilever rozpoczął w Wielkiej Brytanii, Brazylii, Południowej Afryce i Indonezji kampanię telewizyjną pod hasłem „So long old world”, w której sugeruje, że świat jaki znamy się kończy, bo właśnie zaczyna się nowe.
W reklamach pokazano kilka scen nawiązujących do określonych brandów koncernu: markę Dove, która dotychczas pomogła 19 mln młodych ludzi budować pewność siebie, Domestos dzięki któremu 5 mln ludzi ma dostęp do toalet, Persil dzięki któremu 10 mln dzieci ma dostęp do edukacji.
Spot kończy stwierdzenie: „ When you choose unilever you help create a bright future”, a zaraz potem na ekranie pojawiają się logotypy i nazwy wszystkich marek Unilevera (także Knorra, Hellmann, Flora).
Keith Weed, szef marketingu firmy, podkreśla, że ludzie coraz bardziej dbają o to, by podejmowane przez nich decyzje miały wpływ na świat, w którym żyją. Kampania Bright Future ma pokazać, że kupując wybrany produkt Unilevera, np. marki Dove konsument nie tylko kupuje mydło, ale też umożliwia np. dzieciom dostęp do edukacji.
Za kreację reklam odpowiada agencja Ogilvy.
Dołącz do dyskusji: Unilever w nowej kampanii opowiada, jak jego marki budują lepszy świat