'Układasz włosy jak u fryzjera' w kampanii Rowenta Brush Activ
Wystartowała kampania reklamowa obrotowej szczotki modelującej włosy Rowenta Brush Activ. Akcja pod hasłem "Układasz włosy jak u fryzjera" obejmuje internet, kina i salony fryzjerskie.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa obrotowej szczotki modelującej Rowenta Brush Activ podkreśla, że urządzenie jednocześnie suszy i podkręca włosy, dodatkowo je wygładzając i nabłyszczając. Akcja pod hasłem "Układasz włosy jak u fryzjera" jest skierowana do kobiet, mając na celu wzrost sprzedaży tego produktu i jego świadomości wśród konsumentek.
Kampania obejmuje spoty emitowane w kinach (multipleksy Cinema City i Helios) oraz salonach fryzjerskich (sieć Look TV). Ponadto w ramach akcji w portalu kobieta.gazeta.pl uruchomiono miniserwis marki Rowenta Brush Activ z poradami stylistek i informacjami o pielęgnacji włosów oraz prowadzone są działania w wyszukiwarkach.
Spoty wykorzystywane w tej kampanii zaadaptowała na polski rynek agencja reklamowa Publicis, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: 'Układasz włosy jak u fryzjera' w kampanii Rowenta Brush Activ