681 tys. widzów nowego reality-show „Ugotowani w parach” w TVN, lepsze wyniki od „Przez Atlantyk”
Program „Ugotowani w parach” po trzech pierwszych tygodniach emisji w TVN ogląda średnio 681 tys. widzów, o 54 tys. oglądających więcej niż nadawany rok temu w tym samym paśmie cykl „Przez Atlantyk” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki „Ugotowani w parach” w TVN oglądać można w środy o godz. 21.35, począwszy od 1 marca 2023 roku. Średnia widownia produkcji do 15 marca wyniosła 681 tys. osób. Przełożyło się to na 6,38 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,39 proc. w grupie 16-49 oraz 8,61 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię dotychczas zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 782 tys. widzów.
Dla porównania, pokazany wiosną ub.r. w tym samym paśmie nowy program „Przez Atlantyk” po trzech pierwszych odcinkach gromadził w TVN 627 tys. osób (odpowiednio 5,68 proc udziału w 4+ i 7,36 proc. w 16-49). Produkcja zyskała 54 tys. widzów.
Stacja TVN w paśmie nadawania premierowych odcinków „Ugotowanych w parach” czyli w środowym paśmie między 21.38 a 22.39 ma 6,11 proc. udziału. Stacja zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce w grupie 4+. W grupie 16-49 kanał z 8,08 proc. udziału jest liderem. Stacja pierwsze miejsce zajmuje także w grupie 20-54 (8,29 proc.).
„Ugotowani w parach” to reaktywowany po kilku latach przerwy reality-show, który powrócił do TVN w nowej formule. W nowej wersji w pojedynku na kolację rywalizują trzy pary (niezależnie od płci i stopnia sformalizowania).
TVN w przeszłości pokazał 13 edycji kulinarnego reality-show pod tytułem „Ugotowani”, które emitowane były głównie raz w tygodniu w niedziele o 18.00 (siódma i ósmą odsłonę oglądać można było od poniedziałku do czwartku o 20.45 i w niedziele o 17.00).
Wówczas w każdym odcinku rywalizowały ze sobą cztery osoby, w ostatniej serii uczestnikami były gwiazdy, m.in.: Joanna Przetakiewicz, Michał Piróg i Sławek Uniatowski.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: 681 tys. widzów nowego reality-show „Ugotowani w parach” w TVN, lepsze wyniki od „Przez Atlantyk”