SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ugotowani” liderem rynku telewizyjnego. 27 mln zł z reklam

Piąta seria programu „Ugotowani” przyciągała średnio przed telewizory 2,46 mln widzów. TVN w paśmie emisji reality-show zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 26,76 mln zł.

„Ugotowanych 5” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 18.00 w okresie od 8 września do 14 grudnia br.

Średnia widownia reality-show wyniosła 2,46 mln osób, co przełożyło się na 17,68 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

2013-09-08

1 959 407

19,30%

29,10%

2013-09-15

2 424 968

20,00%

26,80%

2013-09-22

2 673 259

20,50%

26,90%

2013-09-29

2 182 908

16,80%

22,60%

2013-10-06

2 345 859

17,30%

22,30%

2013-10-13

2 436 235

18,20%

25,70%

2013-10-20

1 821 470

13,50%

16,70%

2013-10-27

2 305 557

16,10%

21,70%

2013-11-03

2 664 950

16,90%

20,90%

2013-11-10

2 525 324

17,60%

24,70%

2013-11-17

2 542 127

17,70%

23,90%

2013-11-24

3 213 505

20,60%

25,80%

2013-12-01

2 635 960

17,40%

23,50%

2013-12-08

2 507 543

17,00%

21,70%

2013-12-15

2 613 998

16,80%

21,90%

średnia

2 457 993

17,68%

23,45%

 

Emitowana jesienią 2012 roku w TVN trzecia seria „Ugotowanych” miała podobne wyniki oglądalności. Średnia widownia reality-show wynosiła wówczas 2,47 mln osób, a udział był wyższy i uplasował się na poziomie 18,28 proc. w grupie wszystkich widzów oraz 24,92 proc. w grupie komercyjnej.

Natomiast w porównaniu do odcinków pokazywanych wiosną br. kulinarny program zyskał 120 tys. osób. Wówczas reality-show gromadziło przed ekranami 2,34 mln oglądających przy udziale wynoszącym odpowiednio 17,77 proc. i 23,94 proc. (zobacz te dane).

W czasie emisji „Ugotowanych 5” stacja TVN była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, która w tym czasie nadawała gł. powtórki „Komisarza Alexa”, program rozrywkowy „Jaka to melodia?”, serial „Klara i Franciszek” oraz „Pogotowie rachunkowe”, co przełożyło się na 16,59 proc. udziału. Trzeci w kolejności był Polsat (film fabularny, „Nasz nowy dom” zobacz dane o jego widowni, programy kabaretowe oraz początek „Wydarzeń”; 11,40 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport Telegram”, „Pogoda” i „Dzięki Bogu już weekend”; 10,47 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był już zdecydowanym liderem rynku, a dalej uplasowały się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Oglądalność „Ugotowanych 5” na tle konkurencji

 

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVN – Ugotowani

2 457 993

17,68%

23,45%

TVP1

2 306 726

16,59%

10,08%

TVP2

1 455 849

10,47%

5,95%

Polsat

1 584 874

11,40%

13,06%


Cennikowe przychody reklamowe TVN z 15 odcinków piątej edycji reality-show wyniosły 26,76 mln zł. Z kolei 12 odcinków czwartej serii programu z reklam przyniosło ok. 20,90 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W listopadzie br. telewizja TVN rozpoczęła zdjęcia do szóstego sezonu „Ugotowanych”. Nowe odcinki kulinarnego reality-show widzowie zobaczą wiosną 2014 roku (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „Ugotowani” liderem rynku telewizyjnego. 27 mln zł z reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aa
Wspaniały program
odpowiedź
User
zgotowany
tvn zgotował nam niestrawną wersję programu. ludzie sztywni, bezbarwni i sztuczni jak w dokucrime
odpowiedź