Udany start "Avanti"
Sprzedaż dwóch pierwszych wydań "Avanti" wyniosła łącznie 390 tys.
"Avanti", najnowszy magazyn pionu czasopism Agory SA, sprzedał się według wydawcy w nakładzie 200 tys. egzemplarzy pierwszego wydania pisma. Drugie wydanie, jak podaje Agora, miało sprzedaż 190 tys. egzemplarzy - informuje "Media&Marketing Polska".
Jarosław Matuszewski, dyrektor marketingu czasopism w Agorze, przypomniał, że wydawca deklarował klientom reklamowym łączną sprzedaż dwóch pierwszych wydań "Avanti" na poziomie 300 tys. egzemplarzy. "Można więc obrazowo powiedzieć, że osiągnęliśmy 90 tys. tzw. "górki"" - powiedział Jarosław Matuszewski.
Nakład "Avanti" wynosi 400 tys. egzemplarzy.
W czerwcu zostały przeprowadzone badania wśród czytelniczek "Avanti". Na ich podstawie przeprowadzone zosta ewentualne zmiany w tytule.
26 marca ukazał się pierwszy numer "Avanti". Tytuł należy do coraz popularniejszej na świecie kategorii tzw "pism shoppingowych". Tematyka "Avanti" ogranicza się do dwóch działów: moda i uroda. Miesięcznik prezentuje modne ubrania, buty i dodatki z najnowszych kolekcji dostępnych w polskich, sieciowych sklepach. Wszystkie produkty opatrzone są ceną i nazwą sklepu. Dodatkową atrakcją są informacje o wyprzedażach i kupony rabatowe. Pismo skierowane jest do kobiet w wieku 18-30 lat, mieszkanek miast, aktywnych, pewnych siebie, zadbanych, zainteresowanych modą, urodą, zdrowym trybem życia, lubiących robić zakupy.
Dołącz do dyskusji: Udany start "Avanti"