Udany debiut "Bella"
Pierwszy numer kupiło prawie 500 tysięcy osób
Według prognoz Wydawcy pierwszy numer tygodnika BELLA kupiło prawie 500tysięcy osób.
- Wynik ten oznacza, że Bella od pierwszego wydania zajęłaczołową pozycję wśród poradnikowych tygodników kobiecych. Tym samym rynekzaakceptował strategię Wydawcy, który świadomie zrezygnował z dołączania dopisma atrakcyjnych gadżetów, koncentrując się na jego treści - informuje Bauer.
W związku z dużym zainteresowaniem nowym tytułem od drugiego numeruWydawca podniósł jego nakład do 700 tysięcy egzemplarzy. Wedle wstępnychszacunków sprzedaż tego wydania Belli wzrosła o ponad 10%, osiągając 550tys. egz.
BELLA jest magazynem poradniczym skierowanym do kobiet w wieku 25-45lat, ciekawych życia, dbających o siebie i zaradnych. Na rynku tygodnik pojawiłsie 3 marca 2003 roku.
Dołącz do dyskusji: Udany debiut "Bella"