Ubezpieczenia mieszkaniowe w kampanii Liberty Direct (wideo)
Liberty Direct pierwszy raz oprócz polis OC i AC reklamuje ubezpieczenia mieszkaniowe. Akcję firma przygotowała wspólnie z Easy Hell i MPG.
Bohaterką nowej kampanii Liberty Direct jest kobieta, która kupiła w tej firmie pakiet polis komunikacyjnych OC i AC, oszczędzając 300 zł, a ponadto wykupiła w niej ubezpieczenie mieszkania. Nowy przekaz z poprzednimi reklamami ubezpieczyciela łączy hasło „Sprawdzone ubezpieczenie w lepszej cenie” oraz symboliczna Statua Wolności.
Nowa kampania od 7 marca jest prowadzona w telewizji, obejmując stacje TVP, TVN i Polsat oraz kanały tematyczne. Kreację Liberty Direct przygotowało we własnym zakresie, produkcją zajęła się firma Easy Hell, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Ubezpieczenia mieszkaniowe w kampanii Liberty Direct (wideo)
http://ubezpieczenia-firmowe.blogspot.com