Tyszkiewicz, Kasprzyk oraz Jungowska nago w kampanii Dove
Beata Tyszkiewicz, Ewa Kasprzyk oraz Edyta Jungowska wystąpią wnowej kampanii linii Dove pro.age, która rusza w pierwszym tygodniulutego. Kreacja pokazuje dojrzałe kobiety, które są świadomeswojego piękna.
Odważna sesja zdjęciowa z udziałem trzech polskich gwiazd orazich wypowiedzi na temat filozofii pro.age są ilustracją mottokampanii: "piękno nie pyta o wiek". Celem komunikacji jestzainspirowanie Polek do zaakceptowania swojego ciała, niezależnieod wieku oraz przedstawienie nowej linii kosmetyków Dove pro.age,stworzonych z myślą o potrzebach dojrzałej skóry.
Reklamy z wizerunkami polskich gwiazd ukazywać się będą przeztrzy najbliższe miesiące w kilkunastu tytułach prasy kobiecej, wrazze zdjęciem ilustrującym globalną kampanię Dove. W miesięcznikach"Twój Styl", "Pani" oraz "Zwierciadło" pojawią się ponadtoczterostronicowe rozkładówki, poświęcone w całości tylko polskimtwarzom kampanii. Reklamie prasowej towarzyszą trzy spoty radiowe,w których polskie celebrities przedstawiają własne rozumieniefilozofii pro.age. Będą one emitowane m.in. w Radiu Zet.
Kreację i produkcję ATL (prasa) przygotowała agencja Los Mejores(uzupełnienie globalnej kampanii reklamowej autorstwa Gruppa66Ogilvy), sesję zdjęciową zrealizowała agencjaprodukcyjno-fotograficzna Shootme, produkcją spotów radiowychzajęło się Studio Zet, a za planowanie i zakup mediów odpowiada PHDPoland.
Metryka
Klient: Unilever Polska S.A.
Agencja: Los Mejores
Branża: Kosmetyki
Typ kampanii: Produktowa
Manager projektu: Agnieszka Krajewska
Art director: Tomek Prussakow
Copywriter: Zofia Odważna
Dom mediowy: PHD Poland
Dom produkcyjny: SHOOTME (sesja fotograficzna)
Grupa docelowa: Kobiety, wiek 35-54, miasta pow. 50 tys.,wykształcenie średnie i wyższe, dochód średni +
Dołącz do dyskusji: Tyszkiewicz, Kasprzyk oraz Jungowska nago w kampanii Dove