Tyskie do Żywca: "Ż Cho na TY"
W weekend na profilu marki piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) pojawiło się zaproszenie skierowane do konkurencyjnego piwa Żywiec (Grupa Żywiec): "Puk Puk Ż Cho na TY". To odpowiedź tej pierwszej na nową akcję marketingową tej drugiej - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.
W weekend na profilu marki piwa Tyskie na Facebooku pojawił się wpis o treści: "Nie trzeba pukać. Jesteśmy na TY", a pod nim grafika przedstawiająca dwa kufle piwa: Żywiec i Tyskie oraz hasło "Puk Puk Ż Cho na TY".
Post wzbudził spore zainteresowanie internautów - zalajkowało go 2,8 tys. osób, pojawiło się pod nim ponad 230 komentarzy.
Na wpis marki Tyskie zareagował Żywiec pytając "O co cho?", na co Tyskie odpowiedziało: "Żywiec Ty wiesz o co..." i zamieściło zdjęcie plakatu reklamowego z wiaty przystankowej, na którym widnieje hasło "Puk Puk Cho Na Schodki".
Pytania o akcję skierowaliśmy zarówno do Grupy Żywiec, jak i Kompanii Piwowarskiej. Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie przekazał, że do pomysłu akcji zainspirowały materiały OOH obu marek, które weszły ze sobą w dialog w przestrzeni miejskiej w Warszawie (zdjęcie).
- Tyskie jest na TY ze wszystkimi, w tym z marką Żywiec. Celem akcji jest pokazanie, że możemy ze sobą rozmawiać i być na TY, niezależnie od różnic. Tak jak Tyskie i Żywiec w Warszawie - mówi Drubkowski. Za działania 360° odpowiada wiodąca agencja marki – Huta 19 im. Joachima Fersengelda.
Od Grupy Żywiec dowiedzieliśmy się z kolei, że to akcja teaserowa tej marki, której szczegóły zostaną ujawnione w najbliższy piątek.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polska-czechy-mecz-reprezentacja-reklama-tyskie-fronczewski-dorocinski ##
Obecnie w jej ramach przy ul. Żelaznej 67 w Warszawie pojawił się mural, na którym w określonych godzinach wyświetlane są dedykowane, spersonalizowane zaproszenia. Można je stworzyć za pomocą kreatora dostępnego na stronie pukpukchona.pl.
Dołącz do dyskusji: Tyskie do Żywca: "Ż Cho na TY"