SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko RMF FM zwiększyło udział w rynku radiowym

Radio Track: pozycję lidera umacnia RMF FM, pozostałe największestacje radiowe nie poprawiły wyniku. Słuchaczy zyskują natomiastRadio Maryja, Radiostacja, Tok FM i Radio Wawa.

Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward BrownCompany (sierpień - październik 2007) pokazuje, liderem rynkuradiowego pozostaje RMF FM.

W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku radio RMF FMzanotowało wzrost udziału w rynku o 0,5 punktu proc. - do poziomu22,3 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet,które straciło 0,5 punktu procentowego (18,7 proc.).

Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem wrynku 13,9 proc. (spadek o 0,2 punktu proc.).

Na czwartym miejscu uplasowała się Trójka - 5,8 proc..

Udziałw czasie słuchania %VIII - X2007VIII - X2006
RMF FM22,3%21,8%
RadioZET18,7%19,3%
Jedynka13,9%14,1%
Trójka5,8%5,8%
RadioMaryja2,0%1,9%
Radiostacja1,1%0,9%
TOK FM1,0%0,8%
RadioWawa1,0%0,9%
Dwójka0,6%0,6%
Bis0,3%0,7%

Porównując najnowsze dane do ostatniej fali badania to najwięcejzyskało radio RMF FM - na przeciwnym biegunie "Jedynka".

Udziałw czasie słuchania %VIII - X2007VII - IX2007
RMF FM22,3%22,1%
RadioZET18,7%18,8%
Jedynka13,9%14,4%
Trójka5,8%5,7%
RadioMaryja2,0%2,0%
Radiostacja1,1%1,1%
TOK FM1,0%1,0%
RadioWawa1,0%0,9%
Dwójka0,6%0,6%
Bis0,3%0,4%


Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych,próba: 22959.

Dołącz do dyskusji: Tylko RMF FM zwiększyło udział w rynku radiowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl