Tylko RMF FM zwiększyło udział w rynku radiowym
Radio Track: pozycję lidera umacnia RMF FM, pozostałe największestacje radiowe nie poprawiły wyniku. Słuchaczy zyskują natomiastRadio Maryja, Radiostacja, Tok FM i Radio Wawa.
Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward BrownCompany (sierpień - październik 2007) pokazuje, liderem rynkuradiowego pozostaje RMF FM.
W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku radio RMF FMzanotowało wzrost udziału w rynku o 0,5 punktu proc. - do poziomu22,3 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet,które straciło 0,5 punktu procentowego (18,7 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem wrynku 13,9 proc. (spadek o 0,2 punktu proc.).
Na czwartym miejscu uplasowała się Trójka - 5,8 proc..
Udziałw czasie słuchania % | VIII - X2007 | VIII - X2006 |
RMF FM | 22,3% | 21,8% |
RadioZET | 18,7% | 19,3% |
Jedynka | 13,9% | 14,1% |
Trójka | 5,8% | 5,8% |
RadioMaryja | 2,0% | 1,9% |
Radiostacja | 1,1% | 0,9% |
TOK FM | 1,0% | 0,8% |
RadioWawa | 1,0% | 0,9% |
Dwójka | 0,6% | 0,6% |
Bis | 0,3% | 0,7% |
Porównując najnowsze dane do ostatniej fali badania to najwięcejzyskało radio RMF FM - na przeciwnym biegunie "Jedynka".
Udziałw czasie słuchania % | VIII - X2007 | VII - IX2007 |
RMF FM | 22,3% | 22,1% |
RadioZET | 18,7% | 18,8% |
Jedynka | 13,9% | 14,4% |
Trójka | 5,8% | 5,7% |
RadioMaryja | 2,0% | 2,0% |
Radiostacja | 1,1% | 1,1% |
TOK FM | 1,0% | 1,0% |
RadioWawa | 1,0% | 0,9% |
Dwójka | 0,6% | 0,6% |
Bis | 0,3% | 0,4% |
Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych,próba: 22959.
Dołącz do dyskusji: Tylko RMF FM zwiększyło udział w rynku radiowym