'Tylko dla orłów'
Wystartowała kolejna odsłona kampanii piwa Okocim Mocne 'Tylko dla Orłów' przygotowana przez Saatchi & Saatchi.
Tym razem w telewizyjnym spocie, dwóm znanym już wszystkim orłom towarzyszy kogut, który po wypiciu piwa zaczyna piać w środku nocy (w poprzednim filmie był to struś, który schował głowę w piasek).
Pomysł kreatywny, który opracowała i zrealizowała agencja Saatchi & Saatchi, ma służyć przełamaniu konwencji reklam piwa mocnego, których bohaterami do tej pory byli zwykle prawdziwi mężczyźni i pokazać, że OKOCIM Mocne to piwo nie dla wszystkich a tylko dla orłów. Nowy spot z orłami i kogutem kończy się motywem muzycznym znanym już z poprzedniego filmu – letnią i optymistyczną piosenką „Czas relaksu” duetu Andrzej i Eliza.
Przekaz reklamowy, podobnie jak w przypadku poprzedniego filmu, jest skierowany do mężczyzn w wieku 25 i więcej lat, mieszkających w dużych miastach, ze średnimi dochodami.
Planowaniem i zakupem mediów w kampanii zajął się dom mediowy Media Direction OMD.
Klient: Carlsberg Polska
Agencja: Saatchi & Saatchi
Przedstawiciele klienta: Paweł Gorczyca, Michał Wasielewski
Przedstawiciele agencji: Michał Krejza, Michał Laskowski
Dyrektor kreatywny: Jacek Szulecki
Dyrektor artystyczny: Ewa Cieniak
Copywriter: Jacek Praszałek
Dołącz do dyskusji: 'Tylko dla orłów'