„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży tygodników lokalnych. „Tygodnik Ostrołęcki” najbardziej w dół
W kwietniu 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, zaś najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w kwietniu 2015 roku wyniosła 22 607 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2014 roku o 0,70 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 4,48 proc. do poziomu 18 322 egz.
Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 13 712 egz., po spadku o 4,77 proc.
Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogło „Tygodnik Człuchowski” (Magraf), który awansował z miejsca 26. na 24. Jego średni wynik zwiększył się o 6,29 proc. i w ostateczności wyniósł 2 603 egz.
Z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki” (Polska Press) - było to 13,89 proc. do poziomu 10 499 egz. Tytuł ten w rankingu był piąty.
ZKDP | kwiecień | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tygodnik Zamojski | 30 000 | 22 607 | 22 607 | 31 300 | 22 767 | 22 767 |
Tygodnik Siedlecki - Magazyn | 25 000 | 18 322 | 18 322 | 26 000 | 19 182 | 19 182 |
Tygodnik Podhalański | 23 470 | 13 850 | 13 712 | 24 520 | 14 539 | 14 398 |
TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny | 19 000 | 12 507 | 12 507 | 19 900 | 13 500 | 13 500 |
Tygodnik Ostrołęcki | 14 214 | 10 586 | 10 499 | 16 679 | 12 227 | 12 193 |
Tygodnik Ciechanowski | 16 829 | 10 479 | 10 479 | 16 821 | 11 230 | 11 230 |
Życie Podkarpackie | 15 000 | 9 293 | 9 293 | 16 000 | 9 109 | 9 109 |
Obserwator Lokalny | 10 300 | 8 382 | 8 382 | 10 200 | 8 535 | 8 535 |
Przełom - Tygodnik Ziemi Chrzanowskiej | 11 500 | 8 080 | 8 080 | 12 000 | 8 237 | 8 237 |
Nowy Łowiczanin | 9 110 | 7 597 | 7 597 | 9 464 | 7 958 | 7 958 |
Czas Chojnic | 7 800 | 6 635 | 6 635 | 7 620 | 6 719 | 6 719 |
Gazeta Powiatowa - Wiadomości Oławskie | 8 000 | 6 300 | 6 300 | 8 500 | 6 804 | 6 804 |
Gwarek | 10 446 | 6 049 | 6 049 | 10 222 | 6 686 | 6 686 |
Strzelec Opolski | 7 103 | 5 804 | 5 804 | 7 003 | 5 879 | 5 876 |
Życie Bytomskie | 13 000 | 5 714 | 5 714 | 13 000 | 6 294 | 6 294 |
Tygodnik Tucholski | 6 750 | 5 419 | 5 419 | 6 800 | 5 682 | 5 682 |
Pałuki | 6 402 | 5 410 | 5 410 | 6 643 | 5 452 | 5 427 |
Lokalna Gazeta Kutna i Regionu | 6 840 | 4 511 | 4 511 | 6 960 | 5 095 | 5 095 |
Tygodnik Płocki | 7 200 | 4 355 | 4 355 | 7 750 | 4 280 | 4 280 |
Pałuki i Ziemia Mogileńska | 5 185 | 4 180 | 4 180 | 5 634 | 4 418 | 4 418 |
Kulisy Powiatu - Kluczbork - Olesno | 5 550 | 3 213 | 3 213 | 5 550 | 3 152 | 3 152 |
Kurier Internetowy | 4 200 | 2 768 | 2 768 | 4 300 | 2 922 | 2 922 |
Głos Wągrowiecki | 4 060 | 2 680 | 2 670 | 4 060 | 2 624 | 2 624 |
Tygodnik Człuchowski | 3 150 | 2 603 | 2 603 | 3 190 | 2 449 | 2 449 |
Co Tydzień (Jaworzno) | 4 000 | 2 594 | 2 591 | 4 000 | 2 569 | 2 566 |
Tygodnik Prudnicki | 3 500 | 2 526 | 2 526 | 3 600 | 2 710 | 2 710 |
Tygodnik Gazeta Gryfińska | 3 100 | 2 148 | 2 148 | 3 100 | 2 254 | 2 254 |
Gazeta Słupecka | 2 850 | 2 036 | 2 036 | 3 260 | 2 002 | 2 002 |
Wieści z Głowna i Strykowa | 2 380 | 1 991 | 1 991 | 2 554 | 2 176 | 2 176 |
Co Tydzień (Mysłowice, Imielin, Chełm Śląski) | 2 100 | 1 006 | 989 | 2 000 | 1 066 | 1 051 |
W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży tygodników lokalnych. „Tygodnik Ostrołęcki” najbardziej w dół