SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twoja twarz brzmi znajomo” liderem rynku, choć straciła widzów

Drugą edycję programu „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało w Polsacie średnio 2,51 mln widzów. Stacja w czasie emisji show była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 26,6 mln zł.

Druga seria "Twoja twarz brzmi znajomo” nadawana była w Polsacie w soboty około 22.05, w okresie od 6 września do 22 listopada br. Jej średnia oglądalność wyniosła 2,51 mln widzów, co przełożyło się na 23,33 proc. udziału w grupie 4+ i 21,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził czwarty odcinek show z 27 września br., który zobaczyło 2,82 mln osób.

Topowe odcinki show „Twoja twarz brzmi znajomo”

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

27-09-2014

22:03:42

2 821 668

25,50%

22-11-2014

22:09:51

2 677 200

24,03%

18-10-2014

21:50:30

2 659 800

22,56%


Dla porównania, pierwsza edycja programu, nadawana wiosną br. przyciągała przed telewizory średnio 3 mln widzów, co przekładało się na odpowiednio 27,15 proc. i 27,58 proc. udziału (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania programu „Twoja twarz brzmi znajomo” Polsat był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja należała do TVP1, emitującej wówczas filmy fabularne, co dało jej tylko 10,58 proc. udziału w rynku. Trzecie miejsce zajął TVN (filmy; 10,49 proc.), a czwarta była TVP2 (końcówka „The Voice of Poland”, filmy; 6,78 proc.).

W grupie komercyjnej Polsat także był pierwszy, ale drugą pozycję zajął TVN.

Widownia programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - Twoja twarz brzmi znajomo 2

2 512 278

23,33%

21,39%

TVP1

1 138 708

10,58%

12,31%

TVN

1 129 603

10,49%

13,52%

TVP2

730 383

6,78%

6,55%


Cennikowe wpływy reklamowe z dziewięciu odcinków programu wyniosły 26,58 mln zł. Dla porównania, osiem premierowych odcinków show pokazywanych wiosną br., z reklam zarobiło 15,1 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Drugą edycję programu wygrał Marek Kaliszuk. Wygraną - 100 tys. zł - przeznaczył dla Fundacji „Między Niebem a Ziemią”, pomagającej chorym dzieciom.

Wiosną 2015 roku Telewizja Polsat planuje wyemitować trzeci sezon show (więcej na ten temat).

„Twoja twarz brzmi znajomo” to program oparty na hiszpańskim formacie „Your face sounds familiar” należącym do Endemola. Edycje widowiska zrealizowano dotąd w 30 krajach, m.in. w Chinach, Rumunii, Włoszech, Portugalii, Wielkiej Brytanii czy Grecji.

Dołącz do dyskusji: „Twoja twarz brzmi znajomo” liderem rynku, choć straciła widzów

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TU JEST CENZURA
Już nie komentujemy.
odpowiedź
User
bat na debili
Mimo mniejszej widowni, to wciąż świetny program!
odpowiedź
User
znudzony
Jak można emocjonować się programem, który jest z góry ustawiony. Osiem odcinków, ośmiu uczestników i wiadomo, że każdy z nich wygrywa jeden odcinek, bo wygraną każdy z nich przekazuje na z góry wybrany jakiś szczytny cel. Na dodatek wszystko to nagrane, choć z uporem maniaka nadawca wyświetla napis "występ na żywo". Zastanawiam się komu to potrzebne poza uczestnikami, a zwłaszcza plecącymi na ogół komunały jurorami, którzy "golą" tylko kasę. Smutne to wszystko
odpowiedź