„Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych. „Zwierciadło” na podium
W październiku 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Glamour”, a na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn „Shape”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2014 roku wyniosła 225 901 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do października 2013 roku pismo to zanotowało spadek o 3,27 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Druga pozycja należała do miesięcznika shoppingowego „Avanti” (Agora), którego sprzedaż ogółem spadła o 13,39 proc. i wyniosła 139 204 egz.
Trzecia pozycja należała do miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 8,58 proc. i wyniósł 106 360 egz.
Jedynym wzrostem sprzedaży ogółem - o 24,08 proc. do 91 200 egz. - pochwalić się mógł „Glamour” (Grupa Burda), który awansował z miejsca dziewiątego na czwarte.
Z kolei najwięcej - 73,01 proc. - stracił miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 19 754 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca dziesiątego na trzynaste - ostatnie.
Wirtualnemedia.pl | październik | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Twój Styl | 289 974 | 228 319 | 225 901 | 301 102 | 236 082 | 233 527 |
Avanti | 254 000 | 139 561 | 139 204 | 241 021 | 161 109 | 160 723 |
Zwierciadło | 155 900 | 106 360 | 106 360 | 161 100 | 116 341 | 116 341 |
Glamour | 130 000 | 92 900 | 91 200 | 150 000 | 73 499 | 73 499 |
Elle | 128 000 | 86 788 | 84 788 | 125 000 | 96 988 | 94 988 |
Joy | 160 000 | 83 963 | 83 814 | 180 000 | 96 669 | 96 669 |
Wysokie Obcasy Extra | 130 000 | 88 352 | 81 885 | - | - | - |
In Style - Edycja Polska | 129 000 | 80 257 | 80 257 | 135 000 | 103 166 | 103 166 |
Cosmopolitan | 160 000 | 79 843 | 79 843 | 160 000 | 107 113 | 107 113 |
Pani | 139 979 | 76 656 | 76 506 | 149 970 | 94 116 | 93 688 |
Hot Moda | 130 000 | 54 037 | 54 037 | 130 000 | 62 480 | 62 430 |
Harpers Bazaar | 59 700 | 28 423 | 27 523 | 80 000 | 27 799 | 27 799 |
Shape | 38 000 | 19 754 | 19 754 | 90 000 | 73 202 | 73 202 |
W październiku 2014 roku w porównaniu do września 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 74,66 proc.) pochwalić się mógł magazyn „InStyle” (Grupa Burda). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Shape” (Marquard Media Polska) - było to 55 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | październik | wrzesień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Twój Styl | 289 974 | 228 319 | 225 901 | 289 938 | 207 064 | 205 710 |
Avanti | 254 000 | 139 561 | 139 204 | 190 000 | 109 761 | 109 395 |
Zwierciadło | 155 900 | 106 360 | 106 360 | 135 000 | 85 704 | 85 704 |
Glamour | 130 000 | 92 900 | 91 200 | 100 000 | 70 562 | 70 562 |
Elle | 128 000 | 86 788 | 84 788 | 100 000 | 64 892 | 62 892 |
Joy | 160 000 | 83 963 | 83 814 | 160 000 | 108 694 | 108 694 |
Wysokie Obcasy Extra | 130 000 | 88 352 | 81 885 | 130 000 | 83 771 | 77 544 |
In Style - Edycja Polska | 129 000 | 80 257 | 80 257 | 94 950 | 45 983 | 45 951 |
Cosmopolitan | 160 000 | 79 843 | 79 843 | 160 000 | 98 304 | 98 304 |
Pani | 139 979 | 76 656 | 76 506 | 138 709 | 83 901 | 83 751 |
Hot Moda | 130 000 | 54 037 | 54 037 | 130 000 | 71 297 | 71 297 |
Harpers Bazaar | 59 700 | 28 423 | 27 523 | 59 640 | 29 987 | 29 987 |
Shape | 38 000 | 19 754 | 19 754 | 65 000 | 43 900 | 43 900 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych. „Zwierciadło” na podium