SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych. „Zwierciadło” na podium

W październiku 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Glamour”, a na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn „Shape”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2014 roku wyniosła 225 901 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do października 2013 roku pismo to zanotowało spadek o 3,27 proc.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Druga pozycja należała do miesięcznika shoppingowego „Avanti” (Agora), którego sprzedaż ogółem spadła o 13,39 proc. i wyniosła 139 204 egz.

Trzecia pozycja należała do miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 8,58 proc. i wyniósł 106 360 egz.

Jedynym wzrostem sprzedaży ogółem - o 24,08 proc. do 91 200 egz. - pochwalić się mógł „Glamour” (Grupa Burda), który awansował z miejsca dziewiątego na czwarte.

Z kolei najwięcej - 73,01 proc. - stracił miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 19 754 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca dziesiątego na trzynaste - ostatnie.

Wirtualnemedia.pl

październik

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

289 974

228 319

225 901

301 102

236 082

233 527

Avanti

254 000

139 561

139 204

241 021

161 109

160 723

Zwierciadło

155 900

106 360

106 360

161 100

116 341

116 341

Glamour

130 000

92 900

91 200

150 000

73 499

73 499

Elle

128 000

86 788

84 788

125 000

96 988

94 988

Joy

160 000

83 963

83 814

180 000

96 669

96 669

Wysokie Obcasy Extra

130 000

88 352

81 885

-

-

-

In Style - Edycja Polska

129 000

80 257

80 257

135 000

103 166

103 166

Cosmopolitan

160 000

79 843

79 843

160 000

107 113

107 113

Pani

139 979

76 656

76 506

149 970

94 116

93 688

Hot Moda

130 000

54 037

54 037

130 000

62 480

62 430

Harpers Bazaar

59 700

28 423

27 523

80 000

27 799

27 799

Shape

38 000

19 754

19 754

90 000

73 202

73 202


W październiku 2014 roku w porównaniu do września 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 74,66 proc.) pochwalić się mógł magazyn „InStyle” (Grupa Burda). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Shape” (Marquard Media Polska) - było to 55 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

październik

wrzesień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

289 974

228 319

225 901

289 938

207 064

205 710

Avanti

254 000

139 561

139 204

190 000

109 761

109 395

Zwierciadło

155 900

106 360

106 360

135 000

85 704

85 704

Glamour

130 000

92 900

91 200

100 000

70 562

70 562

Elle

128 000

86 788

84 788

100 000

64 892

62 892

Joy

160 000

83 963

83 814

160 000

108 694

108 694

Wysokie Obcasy Extra

130 000

88 352

81 885

130 000

83 771

77 544

In Style - Edycja Polska

129 000

80 257

80 257

94 950

45 983

45 951

Cosmopolitan

160 000

79 843

79 843

160 000

98 304

98 304

Pani

139 979

76 656

76 506

138 709

83 901

83 751

Hot Moda

130 000

54 037

54 037

130 000

71 297

71 297

Harpers Bazaar

59 700

28 423

27 523

59 640

29 987

29 987

Shape

38 000

19 754

19 754

65 000

43 900

43 900

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych. „Zwierciadło” na podium

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rekin
To za reklamy w "Show" trzeba płacić? Miałem wrażenie, że jest odwrotnie.
odpowiedź