SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twój Styl” liderem pism luksusowych w 2013, „Harper’s Bazaar” trzeci od końca (raport)

W 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Wzrost zanotował tylko „Shape”, a najwięcej stracił „InStyle”. "Harper’s Bazaar" zadebiutował w rankingu na trzecim od końca miejscu.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w 2013 roku wyniosła 215 801 egz., po spadku względem 2012 roku o 4,66 proc.

Drugą lokatę zajął shoppingowy magazyn „Avanti” (Agora) z wynikiem na poziomie 120 395 egz. Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie zmalała o 22,43 proc.

Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „Joy” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 19,06 proc. i wyniosła 91 582 egz.

Dopiero 11. miejsce zajął nowy magazyn o modzie „Harper’s Bazaar” (Marquard Media Polska), który ukazuje się od lutego 2013 roku. Średni sprzedażowy wynik tego pisma wyniósł 36 951 egz.

Jedynym wzrostem pochwalić się mógł magazyn „Shape” (Marquard Media Polska), który w zestawieniu jednak spadł z miejsca dwunastego na trzynaste. Jego średnia sprzedaż ogółem w zeszłym roku zwiększyła się bowiem o 18,61 proc. i wyniosła 34 519 egz.

Z kolei najwięcej stracił „InStyle” (Grupa Burda), który w zestawieniu zajął miejsce dziesiąte. Średni wynik tego miesięcznika wyniósł 56 438 egz., po spadku o 18,82 proc.

Wirtualnemedia.pl

rok

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

215 801

226 354

Avanti

120 395

155 215

Joy

91 582

113 155

Cosmopolitan

88 814

93 368

Glamour

88 663

97 222

Pani

86 041

97 429

Zwierciadło

84 403

92 135

Hot Moda & Shopping

69 716

83 813

Elle

63 282

69 488

In Style - Edycja Polska

56 438

69 523

Harpers Bazaar

36 951

-

Uroda

35 686

43 718

Shape

34 519

29 102

 

 

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem pism luksusowych w 2013, „Harper’s Bazaar” trzeci od końca (raport)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
CW
Jak można mieszać pisma luksusowe, czyli elitarne z pismami shoppingowymi popularnymi i tanimi... Co za geniusz wpadł na ten pomysł i wyciąga wnioski, że w takim zestawieniu niższa sprzedaż jedynego luksusowego tytułu o czymkolwiek świadczy...
odpowiedź
User
Ania
Gratulacje dla naczelnej Harpers! Pierwszy numer 60 tysięcy, teraz 36. Kiedy zamknięcie?
odpowiedź