SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Twój Styl”, „Claudia” i „Cztery Katy” najchętniej czytanymi miesięcznikami

W okresie od marca do sierpnia br. największym czytelnictwem wśród miesięczników cieszyły się „Twój Styl”, „Claudia” i „Cztery Kąty”. Natomiast na czele dwumiesięczników znalazł się „Komputer Świat Twój Niezbędnik” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl.

Z fali Polskich Badań Czytelnictwa obejmujących okres od marca do sierpnia 2014 roku wynika, że po luksusowy „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) sięgało wówczas 11,08 proc. czytelników z szerokiej grupy wiekowej od 15 do 75 lat, podczas gdy w analogicznym okresie rok wcześniej było to 12,24 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu w zestawieniu najchętniej czytanych miesięczników znalazła się poradnikowa „Claudia” (Burda International Polska) z wynikiem na poziomie 7,91 proc. W skali roku pismo zanotowało spadek o 1,31 pkt. proc.

W pierwszej trójce znalazły się jeszcze wnętrzarskie „Cztery Kąty” (Agora), które w analizowanym okresie czytane były przez 6,97 proc. respondentów (spadek o 1,18 pkt. proc.).

Ogółem, w pierwszej dziesiątce zestawienia znalazły się trzy miesięczniki poradnikowe dla pań oraz po jednym piśmie luksusowym, wnętrzarskim, ogrodniczym, popularnonaukowym, budowlanym, lifestylowym i kulinarnym.

Miesięczniki 15-75

marzec 2014 : sierpień 2014

marzec 2013 : sierpień 2013

PBC

Tytuł

Procent respondentów

Twój Styl

11,08%

12,24%

Claudia

7,91%

9,22%

Cztery Kąty

6,97%

8,15%

Mój Piękny Ogród

6,96%

6,54%

Focus

6,76%

7,41%

Kobieta i Życie

6,58%

6,41%

Murator

6,55%

6,92%

Skarb

6,43%

2,27%

Poradnik Domowy

5,75%

6,93%

Przyślij Przepis!

5,70%

6,07%

Świat Kobiety

5,69%

6,03%

Przepisy Czytelników

5,53%

5,76%

Dobre Rady

5,39%

6,10%

Komputer Świat

4,89%

5,92%

National Geographic

4,88%

5,49%

Świat Wiedzy

4,57%

4,89%

Auto Moto Magazyn Zmotoryzowanych

4,56%

5,35%

Olivia

4,53%

5,58%

Działkowiec

4,17%

3,73%

Avanti

3,96%

5,04%

Glamour

3,75%

4,72%

Świat Zdrowia

3,54%

3,66%

Pani

3,49%

3,87%

Moje Mieszkanie

2,82%

2,91%

CD Action

2,79%

3,05%

Mamo To Ja

2,77%

3,17%

Wysokie Obcasy Extra

2,76%

-

CKM

2,71%

2,67%

Dom & Wnętrze

2,66%

2,90%

Focus Historia

2,49%

2,47%

Zwierciadło

2,30%

2,31%

Joy

2,29%

2,52%

Cosmopolitan

2,22%

2,64%

Elle

2,22%

2,77%

Przepis na Zdrowie

2,20%

2,07%

Uroda

2,20%

2,04%

Moje Gotowanie

2,16%

2,55%

PC Format

2,16%

2,38%

Moda na Zdrowie

2,10%

1,84%

Ładny Dom

2,10%

2,02%

TopGear

2,06%

2,26%

M jak mieszkanie

2,05%

2,31%

Świat Motocykli

2,05%

1,93%

Auto Świat Poradnik

2,00%

1,99%

Auto Motor i Sport

1,88%

2,87%

Zdrowie

1,86%

1,67%

Dobre Wnętrze

1,80%

1,93%

Playboy

1,79%

2,01%

Mam Ogród

1,76%

-

Men's Health

1,72%

1,61%

Przepis na Ogród

1,68%

1,49%

Magazyn dla Rodziców Mam Dziecko

1,43%

1,71%

Kuchnia

1,40%

1,64%

Gotuj Krok po Kroku

1,40%

1,28%

Logo

1,38%

1,84%

Twoje Dziecko

1,36%

1,41%

National. Geographic. Traveler

1,35%

1,66%

Forbes

1,27%

1,38%

Auto Świat 4x4

1,23%

-

Burda

1,15%

1,15%

Dziecko

1,14%

1,50%

Wróżka

1,04%

1,06%

Chip

0,99%

1,30%

Twój Maluszek

0,95%

1,09%

M jak Mama

0,90%

1,08%

Cała Ty

0,89%

-

Bravo Girl

0,88%

1,14%

InStyle

0,87%

1,16%

Podróże

0,82%

0,85%

Weranda

0,72%

0,62%

Shape

0,71%

0,74%

Przyślij Przepis Wydanie Specjalne

0,63%

0,79%

Harper's Bazaar

0,54%

0,91%

Hot Moda

0,51%

0,65%

Voyage

0,48%

0,81%

Architektura-Murator

0,46%

0,60%

Sukces

0,45%

0,62%

Fun Club

0,43%

0,42%

Twist

0,39%

0,74%

Żagle

0,33%

0,43%

Na drugiej podstronie dane miesięczników w grupie 16-59 lat oraz wyniki dwumiesięczników

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl”, „Claudia” i „Cztery Katy” najchętniej czytanymi miesięcznikami

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
twój styl jak zwykle nokautuje :)
0 0
odpowiedź