Twitter udostępnił małym firmom nową usługę reklamową (wideo)
Zgodnie z zapowiedziami Twitter udostępnił małym firmom nowe zautomatyzowane rozwiązanie reklamowe, umożliwiające im promowanie się w serwisie.
Ponad miesiąc temu Twitter ogłosił zawarcie porozumienia z American Express, w ramach którego amerykańskie przedsiębiorstwa posiadające karty tej firmy będą jako pierwsze mogły skorzystać z nowej usługi reklamowej (więcej na ten temat).
Teraz firmy, które wcześniej zarejestrowały się w programie, zostały poinformowane, że mogą rozpocząć działania reklamowe na Twitterze. Na początek taką możliwość dostała niewielka grupa przedsiębiorstw, ale popularny mikroblog zapowiada, że w kolejnych tygodniach będzie sukcesywnie rozszerzał dostępność usługi.
Twitter przygotował krótkie wideo, w którym pokazuje jak małe firmy mogą korzystać z narzędzi reklamowych serwisu - "Promoted Tweets" i "Promoted Accounts".
Ostatnio Twitter rozszerzył także obecność reklam w swoich mobilnych aplikacjach (więcej na ten temat).
Firma eMarketer prognozuje, że w bieżącym roku przychód z reklam Twittera sięgnie blisko 260 milionów dolarów i będzie o 83 proc. większy niż w roku ubiegłym (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Twitter udostępnił małym firmom nową usługę reklamową (wideo)