"Twardowsky" najpopularniejszą reklamą na YouTube w Polsce (wideo)
W grudniu 2015 r. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Allegro. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe samego YouTube oraz Volvo, Cineplex i Lidla.
Grudniowy ranking najchętniej oglądanych klipów marketingowych na polskim YouTube - YouTube Ads Leaderboard - otwiera druga odsłona projektu Allegro "Legendy polskie", czyli film "Twardowsky" w reżyserii Tomasza Bagińskiego z Robertem Więckiewiczem w roli głównej.
Na drugim miejscu uplasował się spot YouTube Rewind, czyli podsumowanie najpopularniejszych klipów wideo 2015 roku w serwisie. Podium zamyka Volvo, które pozwoliło testować ciężarówkę Volvo FX 4-letniej Sophie. Kolejne miejsce zajęła reklama Cineplex, a Top 5 zamyka spot Lidla promującego swoją grudniową ofertę.
Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY. Allegro
Producent: Allegro
Producent wykonawczy: Platige Image
Koncepcja: Fish Ladder
Dom mediowy: Allegro Performance Marketing Team
Marka: Allegro
YouTube Rewind: Now Watch Me 2015 | #YouTubeRewind
Dom mediowy: OMD
Marka: YouTube Spotlight
Volvo Trucks - Look Who’s Driving feat. 4-year-old Sophie (Live Test)
Agencja kreatywna: Forsman & Bodenfors
Marka: Volvo Trucks
Lily & the Snowman
Agencja kreatywna: Zulu Alpha Kilo
Marka: cineplexmovies
Sztućce Gerlach, zestaw obiadowy lub kawowy Villeroy & Boch - Oferta promocyjna Lidla
Agencja kreatywna: GPD
Dom mediowy: Performance Media
Marka: Lidl Polska
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników - liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Dołącz do dyskusji: "Twardowsky" najpopularniejszą reklamą na YouTube w Polsce (wideo)