TVP1 liderem w 4+, TVN na czele w 16-49. Eurosport 1 w górę o 62 proc.
Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w czerwcu 2023 roku wśród wszystkich widzów zajęła TVP1. W grupach 16-49 i 16-59 pierwszy był TVN. Największy wzrost w top 20 zanotował Eurosport 1, w czołówce zyskały też m.in. TVN24 i TVP Info - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w czerwcu 2023 roku zajęła TVP1. Średni dobowy udział kanału względem czerwca 2022 roku zmniejszył się o 5,54 proc. i wyniósł 8,35 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Wiceliderem był Polsat, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,58 proc. do 6,89 proc.
Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 6,61 proc. (w dół o 1,78 proc.). Z kolei czwarta TVP2 miała 6,40 proc. udziału (+ 0,95 proc.).
Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 28,76 proc. w czerwcu 2022 roku do 28,25 proc. w czerwcu 2023 roku.
Udany czerwiec TVN24 i TVP Info
Piąty był kanał TVN24, którego udział wzrósł o 9,93 proc. do 5,98 proc. Oczko niżej znalazło się TVP Info (5,30 proc. udziału; + 6,64 proc.).
Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. na 12. miejsce zajął Polsat News (1,79 proc.; w dół o 4,28 proc.).
Na 19. miejscu znalazł się Eurosport 1, którego udział wzrósł o 61,29 proc. do 1 proc. Był to największy wzrost w zestawieniu.
TVN na czele w 16-49
Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie 16-49 wyniósł 8,60 proc., po spadku o 4,66 proc.
Wynik drugiego Polsatu w czerwcu br. zwiększył się o 7,01 proc. do 7,79 proc.
Podium uzupełnia TVP1 (- 8,30 proc. do 5,08 proc.). Czwartą lokatę zajęła TVP2 (- 2,59 proc. do 4,51 proc.).
TVN liderem także w 16-59
Wśród widzów w grupie 16-59 w zeszłym miesiącu liderem również był TVN (- 1,01 proc. do 7,86 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP1 liderem w 4+, TVN na czele w 16-49. Eurosport 1 w górę o 62 proc.