TVP1: 'Autografy' słabiej niż programy konkurencji
Nowy program publicystyczny Jedynki 'Autografy' ma więcej widzówniż programy emitowane przez TVP1 w tym samym paśmie rok temu, alepod względem oglądalności przegrywa z propozycjami innych czołowychkanałów telewizyjnych.
Średnio każdy z pięciu nadanych do tej pory w środy odcinkówprogramu "Autografy" obejrzało 1,56 mln widzów - wynika z danychAGB Nieslen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.Dało to emitującej audycję stacji TVP1 udziały na poziomie 14,28proc.
W analogicznym okresie zeszłego roku, programy pokazywane przezJedynkę w tym paśmie, oglądało średnio 1,43 mln widzów przyudziałach na poziomie 13,41 proc.
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
05-09-2007 | 1 655 490 | 14,95% | 10,43% |
12-09-2007 | 1 581 994 | 13,99% | 10,32% |
19-09-2007 | 1 326 535 | 12,58% | 8,30% |
26-09-2007 | 1 655 872 | 15,70% | 8,07% |
03-10-2007 | 1 581 593 | 14,11% | 9,56% |
średnia | 1 561151 | 14,28% | 9,35% |
Podczas emisji programu "Autografy" (środy ok. 22.00 - 22.50)TVP1 była dopiero na czwartym miejscu pod względem udziałów w rynkutelewizyjnym. Liderem pasma był Polsat, nadający w tym czasiefilmy, które oglądało 2,49 mln osób. Na kolejnych pozycjachuplasowały się: TVN ("You Can Dance - Po prostu tańcz!", filmy;2,22 mln) i TVP2 (filmy, mecze Ligi Mistrzów; 2,02 mln).
Wszyscy 4+ | ||
Stacja | AMR | SHR % |
Polsat | 2 490 802 | 22,79% |
TVN | 2 217 765 | 20,29% |
TVP2 | 2 019 939 | 18,48% |
TVP1 - Autografy | 1 561151 | 14,28% |
Wśród widzów "Autografów" dominują kobiety. Program najchętniejoglądają także osoby powyżej 50. roku życia oraz mieszkańcynajmniejszych i średnich miast.
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 41,54% | 86 |
Kobiety | 58,46% | 113 | |
Wiek | 4- 9 | 0,95% | 15 |
10- 15 | 1,33% | 17 | |
16 - 19 | 0,81% | 13 | |
20 - 24 | 3,23% | 36 | |
25 - 29 | 3,38% | 40 | |
30 - 34 | 4,03% | 53 | |
35 - 39 | 4,76% | 73 | |
40 - 44 | 8,02% | 119 | |
45 - 49 | 9,75% | 121 | |
50 - 54 | 11,60% | 141 | |
55 - 59 | 11,87% | 171 | |
60+ | 40,27% | 223 | |
Wlk.miasta | Wieś | 37,93% | 99 |
< 50 tys. | 25,64% | 106 | |
50-100 tys. | 8,72% | 98 | |
100-200 tys. | 8,19% | 102 | |
> 200 tys. | 19,52% | 95 | |
Zawód | Top management | 7,99% | 99 |
Pracownicy szczebla średniego | 10,69% | 89 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 14,31% | 75 | |
Emeryci | 54,49% | 209 | |
Inne | 12,52% | 36 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 49,02% | 108 |
Średnie | 35,31% | 119 | |
Wyższe | 13,39% | 125 | |
Inne | 2,28% | 16 |
"Autografy" to widowisko publicystyczne, którego gospodarzemjest Kuba Strzyczkowski. Bohaterem każdego odcinka jest inna osoba,z którą prowadzący porusza aktualne tematy, głównie z zakresupolityki, a okazjonalnie także z innych dziedzin, np. kultury isportu. Celem programu jest pokazanie, pod czym 'podpisuje się'bohater wydania. W okresie wyborczym "Autografy" nadawane są też wewtorki i goszczą w nich przedstawiciele największych partiipolitycznych.
Przedstawione dane AGB Nielsen Media Research nie obejmujądodatkowego wydania nadanego we wtorek 2 października br.
Dołącz do dyskusji: TVP1: 'Autografy' słabiej niż programy konkurencji