SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1: 'Autografy' słabiej niż programy konkurencji

Nowy program publicystyczny Jedynki 'Autografy' ma więcej widzówniż programy emitowane przez TVP1 w tym samym paśmie rok temu, alepod względem oglądalności przegrywa z propozycjami innych czołowychkanałów telewizyjnych.

Średnio każdy z pięciu nadanych do tej pory w środy odcinkówprogramu "Autografy" obejrzało 1,56 mln widzów - wynika z danychAGB Nieslen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.Dało to emitującej audycję stacji TVP1 udziały na poziomie 14,28proc.

W analogicznym okresie zeszłego roku, programy pokazywane przezJedynkę w tym paśmie, oglądało średnio 1,43 mln widzów przyudziałach na poziomie 13,41 proc.

Wszyscy 4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
05-09-20071 655 49014,95%10,43%
12-09-20071 581 99413,99%10,32%
19-09-20071 326 53512,58%8,30%
26-09-20071 655 87215,70%8,07%
03-10-20071 581 59314,11%9,56%
średnia1 56115114,28%9,35%

Podczas emisji programu "Autografy" (środy ok. 22.00 - 22.50)TVP1 była dopiero na czwartym miejscu pod względem udziałów w rynkutelewizyjnym. Liderem pasma był Polsat, nadający w tym czasiefilmy, które oglądało 2,49 mln osób. Na kolejnych pozycjachuplasowały się: TVN ("You Can Dance - Po prostu tańcz!", filmy;2,22 mln) i TVP2 (filmy, mecze Ligi Mistrzów; 2,02 mln).


Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR %
Polsat2 490 80222,79%
TVN2 217 76520,29%
TVP22 019 93918,48%
TVP1 - Autografy1 56115114,28%

Wśród widzów "Autografów" dominują kobiety. Program najchętniejoglądają także osoby powyżej 50. roku życia oraz mieszkańcynajmniejszych i średnich miast.



ADH %AFF
PłećMężczyźni41,54%86

Kobiety58,46%113
Wiek4- 90,95%15

10- 151,33%17

16 - 190,81%13

20 - 243,23%36

25 - 293,38%40

30 - 344,03%53

35 - 394,76%73

40 - 448,02%119

45 - 499,75%121

50 - 5411,60%141

55 - 5911,87%171

60+40,27%223
Wlk.miastaWieś37,93%99

< 50 tys.25,64%106

50-100 tys.8,72%98

100-200 tys.8,19%102

> 200 tys.19,52%95
ZawódTop management7,99%99

Pracownicy szczebla średniego10,69%89

Pracownicy fizyczni i rolnicy14,31%75

Emeryci54,49%209

Inne12,52%36
WykształceniePodstawowe49,02%108

Średnie35,31%119

Wyższe13,39%125

Inne2,28%16

"Autografy" to widowisko publicystyczne, którego gospodarzemjest Kuba Strzyczkowski. Bohaterem każdego odcinka jest inna osoba,z którą prowadzący porusza aktualne tematy, głównie z zakresupolityki, a okazjonalnie także z innych dziedzin, np. kultury isportu. Celem programu jest pokazanie, pod czym 'podpisuje się'bohater wydania. W okresie wyborczym "Autografy" nadawane są też wewtorki i goszczą w nich przedstawiciele największych partiipolitycznych.

Przedstawione dane AGB Nielsen Media Research nie obejmujądodatkowego wydania nadanego we wtorek 2 października br.

Dołącz do dyskusji: TVP1: 'Autografy' słabiej niż programy konkurencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl