TVP reklamuje "Doręczyciela", "Tancerzy" i "Hit Generator"
Telewizja Polska rozpoczyna kampanię reklamową serialu"Doręczyciel" i programu rozrywkowego "Hit Generator". Od połowymarca prowadzona będzie natomiast akcja promocyjna serialu"Tancerze".
Kampanie reklamowe nowych pozycji w wiosennej ramówce TelewizjiPolskiej są oparte na spotach autopromocyjnych. I tak TVP1 będzieemitować reklamy serialu "Doręczyciel", a TVP2 - programurozrywkowego "Hit Generator" i serialu "Tancerze". Oprócz tegokampania "Doręczyciela" obejmie od 25 lutego do 15 marca prasętelewizyjną, tygodniki i miesięczniki, nośniki reklamy zewnętrznejoraz serwisy internetowe, a akcja promująca "Tancerzy" będzieprowadzona - z udziałem aktorów grających w tym serialu - od 16marca do 18 kwietnia w outdoorze, prasie, radiu, internecie iniestandardowych eventach w wybranych miastach.
Natomiast już 18 lutego wystartowała kampania reklamująca "HitGenerator", której twarzami są występujący w tym programi ZbigniewHołdys i Beata Sadowska. Oprócz autopromocji w TVP akcja będzie do14 marca prowadzona w outdoorze, prasie, radiu i internecie.
Kreację wszystkich kampanii przygotowała Telewizja Polska wewłasnym zakresie, a planowaniem mediów zajął się dom mediowyGuideline.
Dołącz do dyskusji: TVP reklamuje "Doręczyciela", "Tancerzy" i "Hit Generator"