Sigma Bis, Value Media i Arena Media walczą o budżet mediowy Telewizji Polskiej
W przetargu na obsługę mediową kampanii Telewizji Polskiej wpłynęły trzy oferty - od Sigma Bis (wspólnej agencji mediowej PKN Orlen i PZU), Value Media (GroupOne) i Arena Media Communications (Havas Media Group) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet rocznego kontraktu to 35,06 mln zł.
W odpowiedzi na trwający od początku kwietnia br. przetarg Telewizji Polskiej na planowanie i zakup mediów do jej kampanii wpłynęły trzy oferty.
Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU) zaproponowała cenę 35 055 000 zł, Arena Media Communications (należy do Havas Media Group) podała cenę 35 041 470 zł oraz Value Media (należy do GroupOne) - zaproponowała kwotę 35 055 000 zł.
Ta ostatnia agencji broni obsługi TVP - zajmowała się planowaniem i zakupem mediów do końca kwietnia br. - wtedy bowiem wygasła umowa zawarta po wygranym przez Value Media przetargu.
TVP zawrze z wybraną w tym postępowaniu agencją umowę na okres 12 miesięcy. Umowa ma zostać zawarta nie później niż 1 sierpnia br.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Budżet, jaki nadawca w tym okresie przeznaczy na komunikację w mediach, wynosi 35,055 mln zł. Na kwotę tę składają się koszty zewnętrznego wykonania usług, w wysokości nie wyższej niż 27,67 mln zł oraz wynagrodzenie agencji z tytułu świadczenia usług (suma zryczałtowanego wynagrodzenia oraz dodatkowej premii pieniężnej) będące iloczynem miesięcznego wynagrodzenia agencji oraz 12 miesięcy obowiązywania umowy, w wysokości nie wyższej niż 830 tys. zł netto.
Nadawca wymagał od uczestniczących w przetargu agencji zaoferowania opustów na poziomach nie niższych niż: 90 proc. dla kampanii w radiu, 91 proc. dla kampanii w prasie, 91 proc. dla kampanii w kinach oraz 92,88 proc. dla kampanii w internecie-display. TVP zaznaczyła, że zaoferowanie opustów na poziomach niższych niż wymagane równoznaczne będzie ze złożeniem oferty, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia i stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty.
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis, Value Media i Arena Media walczą o budżet mediowy Telewizji Polskiej