TVP ABC reklamuje się w radiu, prasie i w sieci
Telewizja Polska w czwartek 13 lutego br. rusza z kampanią promującą kanał dziecięcy TVP ABC. Działania obejmą radio, prasę i internet, a także kanały TVP.
W kreacji wykorzystany zostanie motyw dziecięcych dłoni, pomalowanych na różne kolory, a także liter alfabetu pojawiających się w nazwie nowego kanału.
Akcja reklamowa realizowana będzie w radiu (Polskie Radio, Radio Bajka), prasie („Tele Tydzień”, „Tina”, „Przyjaciółka”, „Przedszkolak”) i w internecie (Gazeta.pl, Miastodzieci.pl, Wp.pl, Dziecko.pl, Dzieci.com, Kobieta.pl). Spoty autopromocyjne oglądać będzie można w różnych kanałach TVP.
Kampanię przygotowało biuro marketingu TVP, a media zakupiło konsorcjum domów mediowych Equinox Polska i Value Media.
Kanał TVP ABC rusza 15 lutego br. i będzie nadawać seriale animowane i fabularne oraz programy kierowane do dzieci w wieku od 4 do 12 lat, a także pozycje edukacyjne dla rodziców. Stacja dostępna będzie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej i u operatorów płatnej telewizji (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: TVP ABC reklamuje się w radiu, prasie i w sieci