TVN24 wyprzedził TVP Info w lutym. TTV z największym wzrostem w czołówce stacji tematycznych (top 25)
W lutym br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Podium uzupełnia kanał TTV, który zyskał najbardziej w czołówce. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w lutym 2016 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 3,44 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 21,99 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców. W lutym 2015 roku stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Na drugą lokatę spadło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,34 proc., jednak w skali roku stacja ta zanotowała wzrost o 4,38 proc.
Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała stacja TTV, która pochwalić się może największym wzrostem w pierwszej dziesiątce zestawienia. Jej udział zwiększył się bowiem o 25 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,70 proc.
Natomiast na czwarte miejsce spadły TVP Seriale z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,41 proc., po wzroście wynoszącym 2,92 proc.
Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVP Rozrywka (1,13 proc.; do góry o 2,73 proc.).
Dalej z takim samym udziałem uplasowały się dwa kanały: Polsat News (0,97 proc.; w dół o 1,02 proc.) i TVP3 (również 0,97 proc.; też w dół o 1,02 proc.), które odnotowały jedyne spadki w top 10. Czołową dziesiątkę uzupełniają: Stopklatka TV (0,96 proc.; + 6,67 proc.), TVP ABC (0,88 proc.; + 22,22 proc.) i Polo TV (0,82 proc.; + 1,23 proc.).
Stacja | Wszyscy 4+ | ||
luty 2015 | luty 2016 | ||
SHR % | SHR % | ||
1 | TVN24 | 2,82% | 3,44% |
2 | TVP INFO | 3,20% | 3,34% |
3 | TTV | 1,36% | 1,70% |
4 | TVP Seriale | 1,37% | 1,41% |
5 | TVP Rozrywka | 1,10% | 1,13% |
6 | Polsat News | 0,98% | 0,97% |
7 | TVP3 | 0,98% | 0,97% |
8 | Stopklatka | 0,90% | 0,96% |
9 | TVP ABC | 0,72% | 0,88% |
10 | Polo TV | 0,81% | 0,82% |
11 | Fokus TV | 0,69% | 0,80% |
12 | Nickelodeon | 0,83% | 0,77% |
13 | ATM Rozrywka | 0,69% | 0,74% |
14 | TVP Historia | 0,65% | 0,66% |
15 | Eurosport 1 | 0,59% | 0,64% |
16 | TVN Style | 0,63% | 0,63% |
17 | Disney Junior | 0,67% | 0,60% |
18 | Cartoon Network | 0,57% | 0,60% |
19 | Discovery | 0,54% | 0,58% |
20 | Polsat Play | 0,58% | 0,57% |
21 | Polsat Film | 0,46% | 0,54% |
22 | TVP Kultura | 0,51% | 0,52% |
23 | TVN Turbo | 0,50% | 0,50% |
24 | Nick Jr | 0,38% | 0,47% |
25 | Polsat Sport | 0,37% | 0,44% |
W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w lutym 2016 roku na pierwszym miejscu również znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do lutego 2015 roku zwiększył się tutaj o 4,95 proc. i wyniósł 2,33 proc.
Drugą lokatę zajęła stacja TTV (2 proc.; wzrost o 22,70 proc.). Na podium znalazły się jeszcze TVP Seriale (1,79 proc.; do góry o 23,45 proc.).
Największym wzrostem w czołowej dziesiątce rankingu, wynoszącym 35,29 proc. do 0,92 proc., pochwalić się mógł Fokus TV.
Z kolei największy spadek w top 10 odnotowało TVP Info - było to 3,82 proc. do 1,26 proc.
Lp. | Stacja | Wszyscy 16-49 | |
luty 2015 | luty 2016 | ||
SHR % | SHR % | ||
1 | TVN24 | 2,22% | 2,33% |
2 | TTV | 1,63% | 2,00% |
3 | TVP Seriale | 1,45% | 1,79% |
4 | Polo TV | 1,24% | 1,36% |
5 | TVP INFO | 1,31% | 1,26% |
6 | TVP Rozrywka | 0,95% | 1,10% |
7 | ATM Rozrywka | 0,79% | 0,97% |
8 | Stopklatka | 0,96% | 0,93% |
9 | Fokus TV | 0,68% | 0,92% |
10 | TVN Style | 0,87% | 0,86% |
11 | Polsat Film | 0,72% | 0,83% |
12 | Eska TV | 1,10% | 0,80% |
13 | TVN Turbo | 0,75% | 0,79% |
14 | TVP ABC | 0,63% | 0,79% |
15 | Discovery | 0,77% | 0,79% |
16 | Polsat News | 0,75% | 0,71% |
17 | Polsat Play | 0,73% | 0,69% |
18 | Disney Junior | 0,74% | 0,66% |
19 | Comedy Central | 0,45% | 0,60% |
20 | Nickelodeon | 0,66% | 0,57% |
21 | TVP3 | 0,54% | 0,55% |
22 | TVP Historia | 0,57% | 0,54% |
23 | FOX | 0,21% | 0,50% |
24 | MiniMini+ | 0,46% | 0,46% |
25 | Cartoon Network | 0,41% | 0,45% |
Dołącz do dyskusji: TVN24 wyprzedził TVP Info w lutym. TTV z największym wzrostem w czołówce stacji tematycznych (top 25)