SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN24 liderem w listopadzie, duży wzrost Polsat News. Superstacja o 59 proc. w dół

W listopadzie br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVN24, a na drugim miejscu znalazło się TVP Info. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej straciła Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w listopadzie 2019 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 4,34 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 6,98 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,76 proc. (po wzroście o 5,09 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,26 proc. udziału, po wzroście względem listopada 2018 roku o 26,10 proc. Stacja od 20 września w ramach testów nadaje na multipleksie czwartym DVB-T w Warszawie, Katowicach, Poznaniu oraz Trójmieście.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1 proc. Jego wynik względem listopada zeszłego roku wzrósł o 10,88 proc.

Czołową piątkę uzupełnia TVN24 BiS, którego udział zwiększył się o 3,05 proc. do 0,37 proc.

Ostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która nadaje od czerwca 2017 roku. W grudniu 2017 roku kanał ten pojawił się w ofercie operatorów płatnej telewizji, a od marca ub.r. reklamy stacji są sprzedawane przez Polsat Media. Średni rynkowy udział Telewizji wPolsce.pl w listopadzie br. wyniósł 0,003 proc., po wzroście względem listopada ub.r. o 50 proc. - największym w zestawieniu.

Z kolei najwięcej straciła Superstacja, która w zestawieniu spadła z szóstej na siódmą lokatę. Jej wynik zmniejszył się o 58,96 proc. do 0,06 proc. udziału.

W poniedziałek, 30 września o godz. 14.00 wystartowała nowa ramówka Superstacji, w ramach której codziennie nadawane są trzy godziny premierowego programu. Zmianie uległa oprawa kanału oraz pojawili się nowi prowadzący. - Będziemy pierwszym polskim telewizyjnym tabloidem - zapowiedział Grzegorz Jankowski, dyrektor programowy Superstacji, który pracował nad nową ramówką od lipca tego roku.

Największy udział (4,86 proc.) wśród grup kanałów newsowych w listopadzie br. miała Telewizja Polska, mająca w portfolio stacje TVP Info oraz TVP3 i notująca wzrost o 6,25 proc. Stacje te wyprzedziły anteny newsowe Telewizji TVN, których udział zmniejszył się o 6,26 proc. do 4,72 proc. (łączne dane dla TVN24 i TVN24 BiS).

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w listopadzie 2019 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,15 proc., po spadku o 13,33 proc. - największym w zestawieniu.

Na drugim miejscu umocniło się TVP Info (1,56 proc. udziału, do góry o 18,47 proc.). W tym ujęciu trzeci był Polsat News (0,88 proc.; + 43,37 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja Republika - udział tej stacji wzrósł o 133,33 proc. do 0,014 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,41 proc. udziału, po spadku o 12,50 proc.

Dołącz do dyskusji: TVN24 liderem w listopadzie, duży wzrost Polsat News. Superstacja o 59 proc. w dół

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomasz
A cóż to się dzieje z TVN24, że zalicza takie spadki na rzecz TVP INFO?
odpowiedź
User
Ja
Olechowski miszcz! Jeszcze chwil i łyknie TVN24 - nawet w grupie komercyjnej
odpowiedź
User
poPO
A cóż to się dzieje z TVN24, że zalicza takie spadki na rzecz TVP INFO?

albo
NAM urealnia swoje wyniki oglądalności.
albo
Widzowie mają już dość szczucia.
albo obie te rzeczy na raz.
odpowiedź