SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style na czele kanałów lifestylowych. Polsat Food z największym wzrostem

W listopadzie 2015 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Food, a najwięcej straciła Kuchnia+.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w listopadzie 2015 r. wyniósł 0,66 proc., po wzroście względem listopada 2014 r. o 7,04 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmalał o 14,04 proc. i wyniósł 0,49 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,44 proc., po spadku o 15,38 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 37,50 proc., pochwalić się mógł Polsat Food. Jego średni udział w listopadzie wyniósł 0,11 proc., a stacja ta awansowała z miejsca ósmego na szóste.

Z kolei największy spadek zanotowała Kuchnia+, która spadł z miejsca siódmego na ósme. Jej wynik zmalał o 20 proc. do 0,08 proc.

Na ostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 r., a monitorowana jest od marca 2015 r. Jej udział w rynku wyniósł 0,02 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

listopad

2014

2015

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,71%

0,66%

Polsat Play

0,57%

0,49%

TVN Turbo

0,52%

0,44%

Polsat Cafe

0,35%

0,34%

TLC

0,32%

0,30%

Domo

0,11%

0,11%

Polsat Food

0,08%

0,11%

Kuchnia+

0,10%

0,08%

BBC Lifestyle

0,05%

0,05%

E! Entertainment

0,02%

0,02%

Lifetime

-

0,02%

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w listopadzie wyniósł 0,83 proc., po spadku o 11,70 proc.

Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,64 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący stratę o 24,71 proc. Zaś ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł w dół o 11,43 proc. i wyniósł 0,62 proc.

Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał Polsat Food (kanał ten zanotował wzrost o 44,44 proc. do 0,13 proc. udziału), a najwięcej straciła Kuchnia+ (było to 30 proc. do 0,07 proc.).

Wirtualnemedia.pl

16-49

listopad

2014

2015

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,94%

0,83%

TVN Turbo

0,85%

0,64%

Polsat Play

0,70%

0,62%

TLC

0,44%

0,39%

Polsat Cafe

0,38%

0,32%

Polsat Food

0,09%

0,13%

Domo

0,08%

0,11%

Kuchnia+

0,10%

0,07%

BBC Lifestyle

0,07%

0,07%

E! Entertainment

0,04%

0,04%

Lifetime

-

0,03%

Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele kanałów lifestylowych. Polsat Food z największym wzrostem

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Emil
A co z Discovery Life?!
0 0
odpowiedź
User
Jodie
Nie się co dziwić - kuchnia zrobiła się nudna i mdła. Zero pomysłów. Jaki Pan, taki...
0 0
odpowiedź
User
Firel
Z pośród kanałów lifestylowych najbardziej sobie cenię polsat play. Świetna ramówka. I polecam jeszcze Visaty jak ktoś ma CP. Tam dopiero jest masa rzeczy do oglądania.
0 0
odpowiedź