TVN Style na czele kanałów lifestylowych. Polsat Food z największym wzrostem
W listopadzie 2015 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Food, a najwięcej straciła Kuchnia+.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w listopadzie 2015 r. wyniósł 0,66 proc., po wzroście względem listopada 2014 r. o 7,04 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmalał o 14,04 proc. i wyniósł 0,49 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,44 proc., po spadku o 15,38 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 37,50 proc., pochwalić się mógł Polsat Food. Jego średni udział w listopadzie wyniósł 0,11 proc., a stacja ta awansowała z miejsca ósmego na szóste.
Z kolei największy spadek zanotowała Kuchnia+, która spadł z miejsca siódmego na ósme. Jej wynik zmalał o 20 proc. do 0,08 proc.
Na ostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 r., a monitorowana jest od marca 2015 r. Jej udział w rynku wyniósł 0,02 proc.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|
listopad |
||
2014 |
2015 |
|
Stacja |
SHR % |
SHR % |
TVN Style |
0,71% |
0,66% |
Polsat Play |
0,57% |
0,49% |
TVN Turbo |
0,52% |
0,44% |
Polsat Cafe |
0,35% |
0,34% |
TLC |
0,32% |
0,30% |
Domo |
0,11% |
0,11% |
Polsat Food |
0,08% |
0,11% |
Kuchnia+ |
0,10% |
0,08% |
BBC Lifestyle |
0,05% |
0,05% |
E! Entertainment |
0,02% |
0,02% |
Lifetime |
- |
0,02% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w listopadzie wyniósł 0,83 proc., po spadku o 11,70 proc.
Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,64 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący stratę o 24,71 proc. Zaś ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł w dół o 11,43 proc. i wyniósł 0,62 proc.
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał Polsat Food (kanał ten zanotował wzrost o 44,44 proc. do 0,13 proc. udziału), a najwięcej straciła Kuchnia+ (było to 30 proc. do 0,07 proc.).
Wirtualnemedia.pl |
16-49 |
|
listopad |
||
2014 |
2015 |
|
Stacja |
SHR % |
SHR % |
TVN Style |
0,94% |
0,83% |
TVN Turbo |
0,85% |
0,64% |
Polsat Play |
0,70% |
0,62% |
TLC |
0,44% |
0,39% |
Polsat Cafe |
0,38% |
0,32% |
Polsat Food |
0,09% |
0,13% |
Domo |
0,08% |
0,11% |
Kuchnia+ |
0,10% |
0,07% |
BBC Lifestyle |
0,07% |
0,07% |
E! Entertainment |
0,04% |
0,04% |
Lifetime |
- |
0,03% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele kanałów lifestylowych. Polsat Food z największym wzrostem