SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Style i TVN Turbo w dół, zyskują Polsat Cafe i Polsat Play

W lipcu br. liderami oglądalności wśród kanałów lifestylowych mimo drobnego spadku były stacje TVN Style i TVN Turbo. Wzrosty w zestawieniu odnotowały tylko konkurencyjne Polsat Cafe i Polsat Play.

Na pierwszym miejscu w rankingu znalazł sie kobiecy kanał TVN Style z udziałem w rynku wynoszącym w lipcu br. 0,41 proc., który zanotował jednak spadek względem lipca 2009 roku o 6,7 proc. Drugą lokatę zajął kierowany do mężczyzn kanał TVN Turbo z 0,38 proc. udziału (spadek o 1,8 proc.).

Trzecia była stacja Polsat Play, której udział w rynku wzrósł o 20,3 proc. do 0,18 proc. Najbardziej zyskała czwarta w zestawieniu telewizja Polsat Cafe. Jej udział poszedł do góry o 38,2 proc. do 0,15 proc. To jednak nieco mniejszy wyrost niż w czerwcu br., gdy stacja ta zyskała aż 58,6 proc.

Zajmujący szóste miejsce w rankingu kanał Discovery Travel & Living zanotował spadek o 18,3 proc. do 0,11 proc. mimo że z końcem czerwca poszerzył zasięg o ponad 2,7 mln abonentów Cyfrowego Polsatu, największej polskiej platformy satelitarnej. Pogorszyły się również wyniki telewizji BBC Lifestyle (o 28,3 proc.), która na tej platformie został przesunięty na bardzo odległą pozycję na liście kanałów.

Największy spadek zanotowała stacja E! Entertainment, której udział zmalał o 61,4 proc. do 0,02 proc. Kanał ten w lutym tego roku zniknął z oferty Cyfrowego Polsatu i dostępny jest obecnie jedynie w trzech sieciach kablowych (oferty cyfrowe), co przekłada się na raptem ok. 500 tys. gospodarstw domowych zasięgu. 

 Wszyscy 4+
lipiec20092010
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Style26 0540,43524 9850,406
TVN Turbo23 4260,39123 5990,384
Polsat Play8 8400,14810 9310,178
Polsat Cafe6 5700,1109 3690,152
Zone Club11 7730,1968 0620,131
Discovery T&L7 8590,1316 5580,107
BBC Lifestyle6 3740,1064 6540,076
kuchnia.tv5 2260,0874 4490,072
Fashion1 7920,0301 5470,025
Domo1 6510,0281 4820,024
E!3 4060,0571 3610,022


W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był z kolei kanał TVN Turbo, który w zeszłym miesiącu miał 0,64 proc. udziału i tutaj zanotował jednak niewielki wzrost - o 2,9 proc.  Dalej uplasowały się: TVN Style (0,53 proc. udziału, spadek o 7,2 proc.) oraz Polsat Play (0,22 proc. udziału; wzrost o  8 proc.)

Podobnie jak w grupie widzów powyżej 4. roku życia, także w grupie komercyjnej najbardziej w górę poszła oglądalność Polsat Cafe (tutaj wzrost wyniósł aż 45,1 proc.), zaś najwięcej stracił kanał E! (65,3 proc.).

  16-49
lipiec20092010
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo15 8540,61816 5140,636
TVN Style14 6640,57213 7830,531
Polsat Play5 1570,2015 6310,217
Polsat Cafe3 4010,1334 9980,193
Zone Club6 5460,2554 0020,154
Discovery T&L4 0340,1573 1330,121
BBC Lifestyle3 7590,1472 7670,107
kuchnia.tv2 5280,0991 7860,069
Domo1 0760,0429170,035
E!2 4310,0958650,033
Fashion9120,0366070,023

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: TVN Style i TVN Turbo w dół, zyskują Polsat Cafe i Polsat Play

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lol
Spokojnie w końcu to lipiec, czyli 0 premier na TVN TURBO.
odpowiedź
User
Ja ;)
A ty myślisz że na polsatach zobaczysz w wakacje premiery?
odpowiedź
User
lol
Na polsatach nie ma nawet co oglądać gdy są premiery ;]
odpowiedź