SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN przed Polsatem, Unilever zmniejszył wydatki o 30 proc.

W 2011 r. liderem wpływów reklamowych jest TVN, która zarobiła 949 mln zł. Najwięcej na reklamę w telewizji wydały Unilever, Nestle i PTK.

Wpływy z reklam TVN po czterech miesiącach 2011 roku wyniosły 949 mln zł i były o 10,5 proc. wyższe niż w analogicznym okresie zeszłego roku - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane TNS OBOP, które powstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmują rabatów.

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 948 mln zł (o 20,8 proc. więcej niż w 2010 roku).

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 704 mln zł, czyli o 3,9 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 7,8 proc. do poziomu 466 mln zł.

Piątą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 188 mln zł i były o 6,6 proc. wyższe niż rok temu.

WIRTUALNEMEDIA.PLI-IV 2011ZMIANA
TVN949 394 166 zł10,5%
Polsat948 443 831 zł20,8%
TVP1704 666 003 zł3,9%
TVP2466 033 615 zł7,8%
VIVA Polska188 055 175 zł6,6%
AXN142 091 392 zł-10,9%
Discovery103 272 850 zł63,1%
TVN 2497 172 541 zł13,7%
TV495 692 413 zł20,2%
MTV Polska80 722 055 zł-12,5%
TVP INFO65 101 896 zł26,2%
Disney XD58 375 405 zł33,7%
TVN Siedem55 758 646 zł15,1%
TV Puls52 315 061 zł-68,8%
13TH STREET47 212 140 zł2,9%
National Geographic Channel45 750 540 zł26,8%
Cartoon Network42 286 090 zł84,9%
Animal Planet41 412 665 zł32,6%
TVN Style39 006 911 zł1,1%
Comedy Central Family31 386 865 zł-8,3%


 

WIRTUALNEMEDIA.PLI-IV 2010
TVN859 461 190 zł
Polsat784 923 724 zł
TVP1678 224 532 zł
TVP2432 251 799 zł
VIVA Polska176 416 855 zł
TV Puls167 523 956 zł
AXN159 410 025 zł
4fun TV101 808 080 zł
MTV Polska92 259 095 zł
TVN 2485 437 853 zł
TV479 638 624 zł
Discovery63 302 248 zł
TVP INFO51 584 022 zł
TVN Siedem48 458 285 zł
13TH STREET45 882 550 zł
Disney XD43 660 765 zł
TVN Style38 567 734 zł
National Geographic Channel36 095 035 zł
Comedy Central Family34 211 345 zł
Kino Polska31 778 375 zł


Unilever zmniejszył wydatki o 30 proc., ale utrzymał pozycję lidera
Najwięcej na reklamę w telewizji wydały w 2011 r. firmy Unilever, Nestle, PTK Centertel, Polkomtel i Procter & Gamble. 

 I-IV 2011
UNILEVER POLSKA160 535 167 zł
NESTLE POLSKA132 445 484 zł
PTK CENTERTEL126 643 382 zł
POLKOMTEL120 609 655 zł
PROCTER & GAMBLE DS POLSKA116 612 597 zł
DANONE111 650 940 zł
AFLOFARM FARMACJA POLSKA107 785 355 zł
POLSKA TELEFONIA CYFROWA98 719 099 zł
US PHARMACIA93 966 329 zł
GLAXOSMITHKLINE CONSUMER HEALTHCAR88 061 142 zł
L'OREAL POLSKA84 713 030 zł
P472 948 451 zł
FERRERO POLSKA67 639 970 zł
MARS POLSKA62 253 451 zł
RECKITT BENCKISER (POLAND)54 709 745 zł
HENKEL POLSKA53 811 370 zł
HASCO-LEK48 023 563 zł
KRAFT FOODS POLSKA47 051 841 zł
GRUPA ŻYWIEC44 388 597 zł
VITADIRECT40 779 639 zł
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
 I-IV 2010
UNILEVER POLSKA231 863 883 zł
POLKOMTEL137 675 855 zł
DANONE127 700 362 zł
NESTLE POLSKA127 229 129 zł
PROCTER & GAMBLE DS POLSKA113 982 671 zł
L'OREAL POLSKA110 003 949 zł
PTK CENTERTEL103 212 759 zł
US PHARMACIA98 581 094 zł
HENKEL POLSKA82 842 408 zł
POLSKA TELEFONIA CYFROWA77 223 236 zł
AFLOFARM FARMACJA POLSKA70 978 531 zł
FERRERO POLSKA70 329 141 zł
P467 365 355 zł
RECKITT BENCKISER (POLAND)65 712 017 zł
GLAXOSMITHKLINE CONSUMER HEALTHCAR55 841 027 zł
RECKITT BENCKISER HEALTHCARE49 356 144 zł
MARS POLSKA46 558 725 zł
TELEKOMUNIKACJA POLSKA41 957 746 zł
COCA-COLA POLAND SERVICES39 970 807 zł
DR. OETKER POLSKA39 446 375 zł


 

Dołącz do dyskusji: TVN przed Polsatem, Unilever zmniejszył wydatki o 30 proc.

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TVH
Została podana informacja, iż II edycja odbędzie się dopiero wiosną 2012, jednak zdaniem fanów jest to zbyt długi czas oczekiwania, dlatego powstała ta kampania, aby zawalczyć o II Edycję na Jesień, a pozostałe edycje np. III na wiosnę, IV wrzesień 2012 itd.
Oto link:http://www.facebook.com/event.php?eid=146716505397654
Zapraszamy!
odpowiedź