tvn player już na tabletach, smartfonach i telewizorach
Serwis VoD tvn player z kontentem kanałów TVN poszerzył zasięg o smartfony, tablety i telewizory z dostępem do internetu. Stacja rozszerza też ofertę reklamową, oferując możliwość wykupienia w serwisie spotu interaktywnego.
Serwis oferujący dostęp do 4,5 tys. pozycji programowych z oferty TVN i jego kanałów tematycznych w wersji dla przeglądarek WWW działa od 26 sierpnia br. W środę zaprezentowano aplikacje tvn playera na smartfony i tablety z systemami operacyjnymi iOS (iPhone, iPad) i Android, na telewizory connected TV firm Samsung, Panasonic i Sony (tvn player zastąpił tam poprzednią ofertę VoD TVN), a także na konsole do gier Playstation 3. Większość z tych aplikacji już jest dostępna, wersje na urządzenia Apple mają się pojawić wkrótce. Od poniedziałku z serwisu można też korzystać za pomocą dekoderów platformy N (więcej na ten temat).
Najpóźniej do końca I kwartału 2012 roku pojawić się mają też wersje tvn playera na smartfony z systemami Windows Phone 7, Samsung Bada oraz na telewizory LG, Philips czy Sharp. Na wszystkich platformach tvn player ma dokładnie taki sam interfejs oraz identyczną ofertę. W przyszłości wprowadzone mają zostać kolejne rozwiązania, które pozwolą na personalizację serwisu (m.in. układanie własnych playlist) i możliwość przeniesienia odtwarzania jednego odcinka z jednego urządzenia na drugie (więcej o tym w wywiadzie z Tomaszem Platą).
- Chcemy być pewni, że nasze programy podążają za widzami i pozwalają reklamodawcom do nich dotrzeć - mówi o idei tvn playera Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN. Jak podkreśla, serwis VoD pod marką TVN ma budować siłę właśnie tego brandu, natomiast portal Onet, dysponujący serwisem OnetVOD pozostaje portalem rozrywkowym z kontentem z różnych źródeł.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że we wrześniu br. stronę tvnplayer.pl odwiedziło 775 tys. internautów, którzy wykonali łącznie 27,6 mln odsłon. Jeden użytkownik spędził na stronie średnio 7 godzin i 51 minut. Dane Gemius Traffic pokazują, że w listopadzie serwis dobił do 840 tys. użytkowników. TVN na podstawie własnych danych podał, że w październiku internauci zobaczyli na nim 13 mln streamów pełnych odcinków formatów, wyświetlając przy tym 30 mln reklam wideo.
Kontent w tvn playerze dostępny jest bowiem za darmo pod warunkiem obejrzenia maksymalnie 90 sekund reklam. TVN dotąd zachęcił do zareklamowania się tam ok. 100 reklamodawćów. Nowością w ofercie reklamowej jest spot interaktywny, który daje dodatkowe możliwości dla internauty - może on np. po emisji reklamy łatwo przejść na stronę WWW reklamodawcy albo polubić jego fanpage na Facebooku.
- Oficjalnie zamierzamy zaoferować spot interaktywny z początkiem 2012 roku - mówi nam Małgorzata Gratys, wiceszefowa sprzedaży specjalnej Biura Reklamy TVN. Już jednak w tym roku trzech klientów zdecydowało na tę formę reklamy, Fiat, Samsung i HBO. Kampanie w tvn playerze oferowane są w pakietach z kampaniami na antenach kanałów TVN.
Dołącz do dyskusji: tvn player już na tabletach, smartfonach i telewizorach
tylko ipla