TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. Seriale TVP2 hitami tygodnia
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do Polsatu. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 20 do 26 października 2014 roku zmniejszył się o 0,88 pkt. proc. do 13,08 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,07 pkt. proc. i wyniósł 13,01 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 11,32 proc., po wzroście o 0,14 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (8,88 proc.; w dół o 0,32 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV Puls (3,27 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TV4 (2,88 proc.; + 0,25 pkt. proc.), TVP Info (2,73 proc.; + 0,35 pkt. proc.), Puls 2 (1,56 proc.; + 0,07 pkt. proc.), Polsat News (1,06 proc.; + 0,17 pkt. proc.), Nickelodeon (0,81 proc.; + 0,17 pkt. proc.) i TVP ABC (0,73 proc.; + 0,08 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 13.10 - 19.10.2014 r. | 20.10 - 26.10.2014 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 892 502 | 13,96% | 870 252 | 13,08% |
2 | TVN | 827 736 | 12,94% | 865 732 | 13,01% |
3 | TVP1 | 715 003 | 11,18% | 753 112 | 11,32% |
4 | TVP2 | 588 397 | 9,20% | 590 714 | 8,88% |
5 | TVN7 | 206 373 | 3,23% | 223 586 | 3,36% |
6 | TV PULS | 196 579 | 3,07% | 217 484 | 3,27% |
7 | TV4 | 168 125 | 2,63% | 191 572 | 2,88% |
8 | TVN24 | 166 508 | 2,60% | 182 871 | 2,75% |
9 | TVP INFO | 152 464 | 2,38% | 181 948 | 2,73% |
10 | Polsat2 | 100 443 | 1,57% | 104 370 | 1,57% |
11 | Puls 2 | 95 161 | 1,49% | 103 624 | 1,56% |
12 | TVP Seriale | 79 779 | 1,25% | 86 803 | 1,30% |
13 | TTV - Twoja Telewizja | 81 619 | 1,28% | 82 968 | 1,25% |
14 | Polsat News | 56 797 | 0,89% | 70 628 | 1,06% |
15 | TV6 | 70 073 | 1,10% | 69 738 | 1,05% |
16 | TVP Regionalna | 59 608 | 0,93% | 63 578 | 0,96% |
17 | TVP Rozrywka | 57 683 | 0,90% | 55 305 | 0,83% |
18 | Nickelodeon | 41 127 | 0,64% | 53 675 | 0,81% |
19 | ATM Rozrywka | 42 596 | 0,67% | 50 142 | 0,75% |
20 | TVP ABC | 41 746 | 0,65% | 48 359 | 0,73% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,14 pkt. proc. do 14,85 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,71 pkt. proc. do 14,32 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - wzrost o 0,45 pkt. proc. do 8,32 proc. udziału. Z kolei na czwarte miejsce spadła Dwójka (w dół o 0,38 pkt. proc. do 7,24 proc.).
Wszyscy 16-49 | 13.10 - 19.10.2014 r. | 20.10 - 26.10.2014 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVN | 373 519 | 14,71% | 386 666 | 14,85% |
2 | Polsat | 381 640 | 15,03% | 372 914 | 14,32% |
3 | TVP1 | 199 787 | 7,87% | 216 629 | 8,32% |
4 | TVP2 | 193 404 | 7,62% | 188 445 | 7,24% |
5 | TV PULS | 99 159 | 3,91% | 103 724 | 3,98% |
6 | TV4 | 73 131 | 2,88% | 84 171 | 3,23% |
7 | TVN7 | 80 310 | 3,16% | 81 675 | 3,14% |
8 | TVN24 | 51 715 | 2,04% | 58 822 | 2,26% |
9 | Puls 2 | 40 516 | 1,60% | 44 122 | 1,69% |
10 | Polsat2 | 41 294 | 1,63% | 41 946 | 1,61% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 37 368 | 1,47% | 37 398 | 1,44% |
12 | TVP Seriale | 33 845 | 1,33% | 33 899 | 1,30% |
13 | TV6 | 33 447 | 1,32% | 32 444 | 1,25% |
14 | TVP INFO | 23 595 | 0,93% | 32 242 | 1,24% |
15 | ATM Rozrywka | 23 043 | 0,91% | 26 032 | 1,00% |
16 | Eska TV | 27 280 | 1,07% | 24 366 | 0,94% |
17 | Polo TV | 23 130 | 0,91% | 23 545 | 0,90% |
18 | TVN Style | 23 214 | 0,91% | 23 308 | 0,90% |
19 | Polsat News | 18 420 | 0,73% | 22 450 | 0,86% |
20 | TVN Turbo | 20 758 | 0,82% | 22 116 | 0,85% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. Seriale TVP2 hitami tygodnia