TVN Media organizuje Międzynarodową Konferencję TV Day. Bob Hoffman gościem honorowym
W środę 1 lutego br. biuro reklamy TVN Media organizuje Międzynarodową Konferencję TV Day, poświęconą roli telewizji w komunikacji marketingowej we współczesnym świecie. Gościem specjalnym będzie Bob Hoffman.
Grupa TVN zapowiada, że w wydarzeniu weźmie udział ponad 1000 gości, będą to przedstawiciele domów mediowych, reklamodawców oraz nadawców z Polski i zagranicy. Tematem przewodnim konferencji będzie efektywne planowanie komunikacji w erze ewolucji rynku mediów. Podczas spotkania odbędzie się kilkanaście prelekcji oraz zostaną zaprezentowane wyniki międzynarodowych badań.
Gościem specjalnym Konferencji będzie Bob Hoffman, który stworzył oryginalne kampanie dla McDonalda, Toyoty, Pepsico czy AT&T, jest też autorem międzynarodowego bestselleru „Marketerzy są z Marsa. Konsumenci z New Jersey”. Pierwsza odsłona TV Day zostanie zorganizowana w środę 1 lutego br. w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie.
Lista prelegentów:
- Bob Hoffman, CEO, Type A Group
- Kevin Chorlins, SVP International Content and Brand Strategy, Scripps Networks Interactive
- Christian Brent, SVP Global Research & Audience Strategy, FOX Networks Group
- Daniel Reszka, Vice President, Youth & Emerging Brands CEE, Viacom International Media Networks
- Patryk Piputa, Director, Head of Disney Partneship CEE, The Walt Disney Company
- Michał Kreczmar, Dyrektor ds. Transformacji Cyfrowej, PWC
- Michał Maszkiewicz, Senior Consultant, Millward Brown
- Maciej Ziąbrowski, Dyrektor ds. Strategii i Badań Produktu Reklamowego, TVN Media
- Jacek Szymczyk, Sales Director, Discovery Networks
- Jon Colon, Vice President, Consumer Insight & Analytics, UK, Northern & Eastern Europe, Viacom International Media Networks
- Magdalena Płaźnik, Consumer Insights & Analytics Manager, Poland, Viacom International Media Networks
- Zoe Harkness, Head of Industry Programmes, Think Box UK
- Anna Gałązka, Data Science Manager, Starcom Mediavest Group
- Daniel Stephenson, Head of SKY AdSmart, SKY Media
- Matthew Carver, Head of Insights, EGTA
- Celem konferencji tv day jest przypomnienie i uświadomienie klientom wyjątkowej roli telewizji w budowie efektywnego przekazu marketingowego. Chcemy wskazać fundamentalne i unikalne cechy, które czyniły i czynią z TV niezastępowalne narzędzie w realizacji większości celów komunikacyjnych. Rewitalizacja tej wiedzy jest potrzebna w odpowiedzi na wszechobecną perswazję dotyczącą roli nowych mediów, które w wielu wypadkach uzurpują sobie prawo do takich określeń jak najbardziej powszechny, selektywny czy efektywny. Jest to zresztą rozszerzenie podjętych już działań - mówi Piotr Tyborowicz, członek zarządu TVN i dyrektor biura reklamy TVN Media.
Przypomnijmy, że w listopadzie ub.r. TVN Media uruchomiło platformę tv.tvnmedia.pl, która gromadzi materiały i branżową dyskusję na temat roli telewizji w nowoczesnej komunikacji marketingowej.
Dołącz do dyskusji: TVN Media organizuje Międzynarodową Konferencję TV Day. Bob Hoffman gościem honorowym