TVN Media brokerem reklamowym Eleven i Eleven Sports, kanały objęte badaniem Nielsena
Nadawane w Polsce od ponad roku kanały sportowe Eleven i Eleven Sports dołączyły do pakietu reklamowego Premium TV oferowanego przez TVN Media. Od września ich oglądalność będzie mierzona przez Nielsen Audience Measurement.
Dotychczas w Eleven i Eleven Sports nie były nadawane reklamy. Pojawiły się na początku września, jednocześnie pracę w Eleven Sports Network jako szef sprzedaży sponsorskiej zaczął Michał Fijałkowski.
Nadawca podjął współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego z TVN Media, który włączył kanały do swojego pakietu Premium TV. Stacje dostępne są w ofercie sprzedaży dedykowanej i w pakietach spotów.
Z początkiem września kanały zostały objęte pomiarem oglądalności przez Nielsen Audience Measurement.
Eleven i Eleven Sports wystartowały w sierpniu ub.r. Kanały są nadawane przez całą dobę w jakości HD, w Eleven pokazywane są wyłącznie rozgrywki piłkarskie (m.in. mecze ligi hiszpańskiej, francuskiej, włoskiej, brazylijskiej i pozaeuropejskie eliminacje mistrzostw świata 2018), a w Eleven Sports transmitowane są także inne dysycpliny (m.in. Formuła 1, piłka ręczna, żużel, koszykówka i tenis).
Kanały są dostępne w większości głównych sieci kablowych (m.in. UPC Polska, Vectra, Multimedia Polska, Inea, Toya), na platformach nc+ i Cyfrowy Polsat oraz w serwisach internetowych Elevensports.pl i Player.pl.
W poniedziałek został uruchomiony trzeci kanał nadawcy - Eleven Extra. Na razie jest dostępny tylko w nc+, nie są w nim emitowane reklamy.
Dołącz do dyskusji: TVN Media brokerem reklamowym Eleven i Eleven Sports, kanały objęte badaniem Nielsena