„Masterchef Junior” i „Fakty” z najdroższymi reklamami w TVN, rusza wiosenna ramówka
W opublikowanym przez TVN Media cenniku TVN na luty najwyższe ceny reklam mają spoty m.in. przy „Faktach”, programie „Masterchef Junior” oraz debiutujących wraz z wiosenną ramówką serialach „Szóstka” i „Odwróceni. Ojcowie i córki”.
Najdroższy w lutym w TVN spot kosztuje 55,6 tys. zł (cena netto dla 30-sek. spotu, bez rabatów). To stawka za reklamę przy wieczornych „Faktach” w dni powszednie, która obowiązuje w drugiej połowie lutego (po 18 lutego br.), gdy zacznie już obowiązywać ramówka wiosenna.
Niewiele mniej, bo 54,8 tys. zł trzeba zapłacić za spot w bloku przy pokazywanym w niedzielny wieczór kulinarnym show „Masterchef Junior”.
Na 51,5 tys. zł wyceniono spot przy nowym serialu stacji „Szóstka”, którego emisję zaplanowano na niedzielne wieczory. Z kolei 50,5 tys. zł kosztuje reklama przy kolejnym nowym serialu TVN - „Odwróceni. Ojcowie i córki”.
Po 49,4 tys. zł trzeba zapłacić za spoty przy serialu „Na Wspólnej” i premierowych odcinkach „Kuchennych rewolucji”.
Na antenę TVN wraca po przerwie serial „Diagnoza”. Jego czwarty sezon będzie jak poprzednio pokazywany we wtorkowe wieczory. Zainteresowani reklamą przy nim marketerzy zapłacą 40,3 tys. zł.
Kilka tysięcy więcej, bo 48,1 tys. zł kosztuje reklama przy nowej edycji programu „Agent Gwiazdy”. Z kolei spot przy serialu „Zakochani po uszy” wyceniono z kolei na maksymalnie 18 tys. zł. 13 lutego br. TVN pokaże „Galę Bestsellery Empiku 2018” - na reklamę przy nim trzeba wydać 28 tys. zł.
Spot przy serwisie sportowym w dni robocze w drugiej połowie lutego (po starcie wiosennej ramówki) wyceniono na 45,3 tys. zł, a przy pogodzie - na 43 tys. zł.
TVN Media jako drugie, po biurze reklamy TVP, ogłosiło cennik reklam na luty br.
Według danych Nielsen Audience Measurement w całym ub.r. TVN miał 9,38 proc. udziału w rynku oglądalności, wobec 9,87 proc. rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: „Masterchef Junior” i „Fakty” z najdroższymi reklamami w TVN, rusza wiosenna ramówka