Turkish Airlines, Princessa i Play z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)
W lutym br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot linii lotniczych Turkish Airlines. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe Princessy, Play, Fundacji Onkologicznej Alivia i Rossmanna.
Lutowy ranking najchętniej oglądanych klipów marketingowych na polskim YouTube - YouTube Ads Leaderboard - otwiera reklama "Fly to Gotham City with Turkish Airlines!", w której turecki przewoźnik oferuje podróżnym lot do Gotham City.
Na drugim miejscu rankingu znalazła się Princessa i jej kampania DOOH "Przystanek Princessa", w ramach której czekający na autobus na jednym z wrocławskich przystanków byli zagadywani przez interaktywny city light i częstowani wafelkami. Podium zamyka reklama sieci Play z Dawidem Podsiadło promującym serwis Tidal dostępny dla abonentów operatora. Kolejne miejsce zajęła reklama "Wojna z rakiem" powstała dla Fundacji Onkologicznej Alivia, której celem jest zachęcenie widzów do przekazania 1% podatku na rzecz organizacji. Top 5 zamyka reklama walentynkowego konkursu marki Rossmann.
Fly to Gotham City with Turkish Airlines!
Przystanek Princessa
Dobre brzmienie z Dawidem Podsiadło tylko w Play
Wojna z rakiem
Inspiruje nas miłość | #na4rece | Rossmann
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników - liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Dołącz do dyskusji: Turkish Airlines, Princessa i Play z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)