Trzy tygodniki telewizyjne Bauera obniżają cenę do 1 zł
Od 20 września br. trzy tygodniki telewizyjne Wydawnictwa Bauer: “Kurier TV”, “Super TV” i “Tele Max” obniżają cenę o 10 groszy. Kosztować będą teraz 1 zł.
Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Bauerze, obniżenie ceny tych magazynów tłumaczy "podniesiem atrakcyjności produktu".
Przez trzy kolejne wydania tygodniki te publikować będą też specjalną “Wielką Krzyżówkę TV”. Wypełniając ją można wygrać m.in. 100 tys. zł i samochody.
Numery z “Wielką Krzyżówką TV” promowane będą w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN Siedem, TVN Style, TVP Polonia, TVP Kultura, kanały z portfolio At Media) i radiu (RMF FM). Kreację przygotowała firma Futro Films, media zaplanował Mediaedge:CIA.
W I półroczu br. średnie rozpowszechnianie płatne razem “Kuriera TV” wyniosło 237 972 egz., “Super TV” - 227 284 egz., zaś “Tele Maxa” - 227 935 egz.
Dołącz do dyskusji: Trzy tygodniki telewizyjne Bauera obniżają cenę do 1 zł