Trzy nowe kampanie Mercedes-Benz
Agencja Scholz & Friends przygotowała kampanie dla Viano, Actrosa i Nowego Sprintera.
Rozpoczęta w kwietniu kampania wizerunkowa dla modelu Viano skupia się na podkreśleniu zalet nowego silnika V6 CDI o mocy 204 KM, napędu na wszystkie koła wersji 4MATIC oraz wszechstronnego zastosowania samochodu. Działania reklamowe pod hasłem "Najlepsza wizytówka twojej firmy", prowadzone są w prasie ogólnopolskiej. Kampania potrwa do końca maja.
W tym samym czasie reklamowana jest także limitowana seria samochodów ciężarowych Actros, pod nazwą Elegance. Przeznaczona dla najbardziej wymagających klientów, posiada bogate i eleganckie wyposażenie standardowe. Osią komunikacji jest porównanie Actrosa Elegance do ekskluzywnego hotelu. Motywy prasowe i mailing utrzymane są w stylu pocztówki z wakacji, z hasłem "Pozdrowienia z Hotelu Elegance".
Wprowadzana właśnie na rynek nowa generacja najbardziej popularnego samochodu dostawczego w Polsce - legendarnego Sprintera - również będzie wspierana kampanią reklamową. Nowy Sprinter, wzorem swojego poprzednika, znów podwyższa standardy bezpieczeństwa i komfortu w swojej klasie. Jest to głównym motywem kampanii, bazującej na myśli "Nowy Sprinter. Cokolwiek się wydarzy". Dodatkowym zadaniem kampanii jest poinformowanie o Dniach Otwartych. Działania promocyjne będą prowadzone do końca czerwca.
Planowaniem i zakupem mediów dla wszystkich kampanii zajmuje się Mediaedge CIA.
Dołącz do dyskusji: Trzy nowe kampanie Mercedes-Benz