SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trzy krainy: nowa strategia rozwoju dla Regionu Jeziora Czorsztyńskiego i Przełomu Dunajca

Na zlecenie konsorcjum skupiającego lokalne władze, przedsiębiorców i organizacje pozarządowe Regionu Jeziora Czorsztyńskiego i Przełomu Dunajca DEMO Effective Launching opracowała strategię marki dla regionu.

Agencja zrealizowała także kreatywną część projektu, w tym nazwę regionu "Trzy Krainy", jego logotyp i hasło "Dotleń się!". Pomysłodawcami przedsięwzięcia były firmy Zespół Elektrowni Wodnych Niedzica SA i Czorsztyn - Ski Sp. z o.o., Polskie Stowarzyszenie Flisaków Pienińskich, a także gminy Czorsztyn i Łapsze Niżne.

Opracowana przez DEMO Effective Launching marka ma pomóc w identyfikowaniu regionu Trzy Krainy, wyróżnieniu go, a także służyć jako narzędzie promocji. Celem projektu jest przyciągnięcie turystów, wydłużenie ich pobytu w regionie i zwiększenie sprzedaży usług turystycznych.

Pomysłem strategicznym jest pozycjonowanie regionu w oparciu o percepcję "świeżego powietrza" (w opozycji dla miast zmagających się z problemem zanieczyszczenia) oraz miejsca aktywnego odpoczynku.

Grupami docelowymi są rodziny i ludzie aktywni prowadzący zdrowy styl życia. Dodatkowymi segmentami są: turystyka biznesowa, zielone szkoły oraz turyści zagraniczni. Agencja opracowała również wskazówki do wykonania i wypromowania strony WWW regionu. Wśród wielu rekomendacji są projekty wykorzystujące potencjał wizerunkowy społeczności Flisaków np. Spływ Flisaków Wisłą do Gdańska czy Pierwszy Flisak Rzeczpospolitej.

Dołącz do dyskusji: Trzy krainy: nowa strategia rozwoju dla Regionu Jeziora Czorsztyńskiego i Przełomu Dunajca

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl