Trudności w wyszukiwarkach
72 procent amerykańskich internautów korzystających z wyszukiwareknapotyka w nich na różne trudności.
Jak informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanieKelton Research przeprowadzone na zlecenie firmy Autobytel Inc.,takie trudności to niemożliwość uzyskania poszukiwanych informacjii rosnąca w związku z tym niecierpliwość i frustracja.
3/4 internautów dotkniętych takimi problemami odchodzi odkomputera nie uzyskując poszukiwanej wiedzy.
Prawie 40 procent badanych określiło odszukanie wnajpopularniejszych wyszukiwarkach, takich jak Google czy Yahoo,prawidłowych i odpowiednich dla nich informacji na tematy związanez samochodami, jako kłopotliwe i zabierające sporo czasu. Pretensjedotyczyły tutaj głównie zalewu wyników w wyszukiwarkach orazprzewagi wyników sponsorowanych.
Co więcej, prawie 3/4 takich osób zrezygnowało z zakupusamochodu, gdyż uznało cały proces za zbyt kłopotliwy ifrustrujący.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Trudności w wyszukiwarkach